31 mai 2019

Bradut din pene

Sa nu imi ziceti ca sunt nebuna ca fac braduti vara, vremea e de toamna acum, ploua de rupe si e rece, cred ca vine iarna :) 
Nu am jumulit gaina, recunosc ca am cumparat penele, dar am folosit ca suport un capat de galerie din lemn pe care cineva vroia sa il arunce. 


Pe scurt, am facut un con de carton dintr-un dosar uzat, am lipit cu grija penele incepand din partea de jos, am lipit o biluta din polistiren in varf si am pus totul peste capatul de galerie. Niste lipici transparent pe varfuri si sclipici argintiu pe deasupra au terminat treaba. 


O vedere aeriana, pentru mai multe detalii :) 

2 comentarii:

  1. De aceea e bradul tot timpul anului ver.... brad! :)))
    Geniala idee, serios ;)). Si la noi a fost vreme ciudata. Foarte apasatoare (unii spun ca ar fi tehnologia 5g de vina... o fi ce stiu eu... de vreo luna la noi se lasa cu dureri de cap si stari aiurea lol).

    Conul tau mi-a reamintit ca am si eu niste conuri pe care voiam sa le transform candva in mori de vant... lol. Sper ca acel candva sa se apropie cu pasi repezi... :)))

    Pupici cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ha ha, si provocarile tale imi amintesc de proiecte demult abandonate si asa mai au o sansa :)
    La mine vremea asta se lasa cu dureri articulare si de oase :( si de cap, dar mai rar.

    RăspundețiȘtergere