4 iunie 2023

Căsuță de pitici dintr-un borcan

 M-am grabit sa realizez prima tema a transformarilor creative ale lunii iunie pentru ca imi plac borcanele! In principiu nu conteaza care, dar cele cu forme aparte evident ca sunt preferatele mele. Aveam un asemenea borcan primit de la o colega care stie cu ce ma ocup, Ca e dragut si sigur fac eu ceva cu el. Si am facut (din nou) o casuta de pitici. Prima se poate vedea aici. Nu imi vine sa cred ca au trecut 5 ani de atunci! 



Am modelat peretii casutei din lut cu uscare la aer, iar acoperisul este din acelasi lut care imbraca un ghemotoc de staniol, sa aiba volum. Este vopsita cu acrilice si lacuita, ai abia cand am lipit diverse maruntisuri pe ea mi-am dat seama ca iar am lucrat in viteza fara sa fac o fotografie cu borcanul nedecorat. Si cam am postat fotografiile m-am gandit ca ar fi mers ceva mobilier mic-mic in interior, macar un covoras cu o masuta, se vede bine pe geamuri. Ramane ca idee de viitor!

Floricelele le aveam gata lucrate, de fapt fragmente din niste siraguri destramate, primite si ele pentru ca restul s-a destramat complet si cine mi le-a dat nu a intentionat sa le refaca. Nici eu nu pot, nu ma tim ochii pentru asa ceva. Manerul de la usa este un mic nit metalic desprins de pe o pereche de blugi.

9 comentarii:

  1. Ce idee draguta sa adaugi lut pentru modelarea exteriorului. Arata fain casuta piticilor. Felicitari. Va fi vesela acolo unde vei pune decor.
    Pupici si o saptamana faina! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va fi decor, dar o sa și găzduiască ceva, încă nu am hotărât ce.

      Ștergere
  2. Vai, ce minunat e! AM admirat mereu aceste căsuțe, dar nu am făcut niciodată. Felicitări.
    Am aruncat o privire și la cealată căsuâă. Minunată și ea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Mihaela, imi plac foarte tare si mie, as mai face dar sa vad cum gasesc timp. Modelul asta e si practic pentru ca se deschide capacul si se poate folosi ca si borcan.

      Ștergere
  3. Mulțumesc Luiza și bine ai venit! Lutul este destul de rezistent, și se sfărâmă in mână. Se deschide ușor ca orice borcan, doar cu conserve se strânge capacul și se deschide greu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Superb! Eu il stiam pe celalalt - mi-a ramas de pe atunci gandul la el.
    Ohhh deci poti desface capacul - cu atat mai bine. Genial - inseamna ca poti pune inauntru o instalatie mica liminoasa de exemplu.. sau ce vrei tu :D !
    Stiu ca am mai zis ca am vrut sa iau si eu genul asta de lut si pentru ca am inteles ca miroase (am si primit ca sa ma linsitesc niste obiecte facute cu el.. lol) am renuntat. Dar nu am renuntat la idee.. candva tot voi reusi eu sa fac ceva de gen :))))))).
    Imi place si cum ai folosit margelutele :D Hihi
    Pup cu drag si felicitari :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Super ideea cu instalația, uite că nu m-am gândit! Sau doar o lumânare pastilă cu baterie.

      Ștergere
  5. Am revenit aici zambind - in minte cu un "sat de pitici". :-) Sunt tare frumoase aceste casute! Se vede ca nu prea stiu pe unde sa bantui online pentru ca e prima data cand vad astfel de casute lucrate din borcane (mai sunt si utile, nu doar decorative!)
    Felicitari! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Diana asta îmi place cel mai mult, că sunt utile. Practic e doar un borcan cu hăinuțe frumoase. Acum câțiva ani au fost tare la modă, găseam tot timpul tutoriale și căsuțe care de care mai complexe și frumoase.

      Ștergere