30 decembrie 2012

Bulgaras de zapada

Cautand idei pentru globuri de agatat in brad, am gasit atragatoare tema Provocarii 32 de la http://scrapper-in-romania.blogspot.ro. Si asa m-am ales si cu un nou glob facut de mine, alb cu accente argintii care sa aminteasca un bulgare de zapada, si cu inscrierea la aceasta provocare, vad ca incep sa-mi placa provocarile!
Am decupat floricele cu perforatorul, le-am rasucit fiecare petala pe un bat de frigarui, apoi am fixat petalele intr-un glob de polistiren, cu ace de gamalie.





Am trecut cu o oja cu sclipici peste marginile petalelor si am adaugat un fir argintiu sa il pot agata in brad. Mai jos am fotografiat globul cu blitul:


Si o fotografie fara blit, in lumina soarelui, am profitat ca dupa ceata infernala de dimineata a iesit soarele:



3 comentarii:

  1. Este suuuperb, imi place tare mult....ma duce cu gandul la floarea arbust, Bulgarele de zapada, ce infloreste primavara mai tarziu, ador acea floare....iar bulgarele tau seamana foarte mult. Succes

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am uitat un pic in postarile tale si am revenit cu un nou mesaj....se pare ca ai mai pierdut o zi cu invartirea hartiei, dar ti-a iesit ceva de invidiat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur ca iti place Ramona, am crescut cu arbustul acela in gradina dar uitasem de el, acum ca mi-ai adus aminte vad si eu asemanarea. Ma gandesc sa mai fac cateva globulete si pe alte culori, cred ca ar arata bine si roz.

    RăspundețiȘtergere