28 iulie 2013

Tehnica servetelului

Prima mea lucrare in tehnica servetelului. Stangace, evident, dar e prima si deja m-am atasat de ea. Am folosit adeziv Universal hobby glue de la Bison si dupa ce s-a uscat bine servetelul am dat doua straturi de lac pe baza de apa Pentart. Cand am pus servetelul m-am gandit ca nu e nici o problema daca adezivul ii depaseste marginile, ca doar o sa-l sterg de pe sticla cand e totul gata. A fost o problema, ca nu am reusit decat sa-l intind, nu sa-l sterg, asa ca servetelul are un halou in jur. Data viitoare va trebui sa fiu mai atenta, dar poate altora le prinde bine patania mea. Sau poate altii au un solvent mai bun. 
Ca suport am folosit o sticla de vin pe care a taiat-o sotul meu careia i-am lasat partea de sus mai inegala ca ni s-a parut mai rustic asa. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu