24 noiembrie 2013

Snowman jar - sau borcanas dragalas cu om de zapada

Borcanasul asta mi-a adus aminte cat de mult iubeam iarna in copilarie. Abia asteptam sa ninga, sa fac oameni de zapada, sa ma dau cu sania, cu patinele, sa mergem la munte la schi, sau pur si simplu sa ma joc in zapada. Si mai aveam o pasiune: sa stau afara cand ningea, cu capul dat pe spate, sa-mi cada fulgii pe fata si sa ma rotesc pana ameteam, cu ochii deschisi. Daca era noapte si stateam sub un bec, era perfect. Eram in lumea Craiesei zapezii. Si nu parea sa-mi fie niciodata frig, nici nu ma raceam, desi ajungeam in casa cu hainele pline de gheata. 
Intre timp, eu am crescut, iar magia a disparut. Nu stiu de ce, cand ninge nu mai vad decat problemele care apar, ambuteiaje, intarziatul la serviciu, ore pe drumul spre casa, mizeria care se face dupa ce se arunca sare pe sosele, frigul care imi intra pana in oase. Oare asta inseamna ca am imbatranit :)? Doar podoabele de Craciun ma mai scot din amorteala, iar daca le fac eu singura e si mai bine. 
Si dupa atata vorbaraie, sa va arat si borcanul buclucas: infasurat in sfoara de canepa si decorat cu un om de zapada din fetru. Si cu ciucurei din lana. 


Si ca sa le dau de lucru fetelor de la http://www.provocariverzi.ro, il inscriu si pe el la provocarea lor borcanase dragalase

3 comentarii:

  1. Cat de frumos este borcanasul atat de potrivit de spiritul Craciunului...Il vei umple cu bombonele?Sa sti ca magia poate reaparea oricand...Iti trebuie doar ninsoare si un bec...sunt sigura de asta...O saptamana minunata sa ai draga mea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Magia nu dispare! :) E in sufletul tau! Iarna este la fel de frumoasa - doar ca cei din jur sunt prea grabiti sa o observe si uneori ne mai molipsim si noi, mai ales cand suntem constransi de atatea "must do-uri" si presati de deadline-uri si alte nebunii.
    Sa stii ca si mie imi lipsesc derdelusurile pe strada - da, da... unde mai avem asa ceva acum?:(.Si zapada alba si pufoasa pe care locuitorii de la bloc o dadeau frumos deoparte cu lopata ca sa nu innotam prea tare dimineata spre scoala. si plecam la 7 ca la 7.30 era deja prima ora.
    Ei... vezi ca e molipsitor? Am inceput si eu sa depan amintiri.
    Borcanasul e superb! <3 Sa vina iarna :D

    Cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc fetelor! Ninsoarea tocmai vine... si voi mi-ati ridicat moralul. Ma duc sa mai impodobesc borcane, ca am o gramada care ma asteapta :)

    RăspundețiȘtergere