23 iunie 2014

Cutiuta cu far varianta 2

M-am jucat din nou cu o cutiuta din lemn si un servetel cu far, care imi aduce aminte de mare si vacanta, dar de data aceasta am folosit lacul de crapare. 


Am cumparat un lac de crapare monocomponent de la Pentart, si am cautat informatii abia dupa ce l-am cumparat, evident. Mare dezamagire mare, aproape toata lumea spunea ca nu functioneaza, ca nu crapa, ca singurul folosibil este cel cu doua componente. Acum era cam tarziu pentru regrete, asa ca m-am pus pe treaba. La prima incercare am aplicat un stat de vopsea albastra, l-am lasat sa se usuce, apoi am aplicat lacul. L-am lasat si pe acesta sa se usuce, ca asa citisem, ca nu ar conta, si am aplicat un strat de vopsea alba. Dupa o zi parca-parca se vedeau niste crapaturi minuscule, am fost foarte dezamagita. Am spalat tot si am luat-o de la capat, de data aceasta aplicand vopseaua alba peste lacul umed. Si minunatie, a crapat in cateva minute. Dar numai unde am dat o singura data cu pensula. Pe unde am trecut cu pensula a doua oara, arata ca o branza de vaci uscata. Asa ca... am luat-o din nou de la capat si a treia oara a iesit. Foarte bine a facut, ca nu mai aveam rabdare. 


O scoica din vacantele trecute, matase albastra in interior si gata! Poate primi bijuteriile!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu