6 august 2014

Pregatiri pentru Craciun

Sau altfel spus eu mi-am facut deja cutiuta de bijuterii, acum astept cadoul! Stiu ca si eu fac bijuterii, dar totusi... :)






Aveam de vreo douazeci de ani o cutie de la niste tigarete de foi cubaneze, marfa de contrabanda de la inceputul anilor 90. Cineva din familie le-a fumat, iar eu am salvat cutia de la aruncatul la gunoi. Am pastrat-o asa in toti anii astia, dar acum m-am gandit ca are nevoie de un aer proaspat si am luat-o la vopsit. 
Am tratat-o cu un strat de grund, peste am aplicat un strat de acrilic cuprat, apoi mai multe straturi de vopsea alba. Pe partile laterale am aplicat un singur strat de acrilic alb, cu buretele, lasand sa se vada stratul cuprat de sub el. Apoi servetelul, un pic de cupru in jurul lui, lac si gata! Cu vopsitul, cel putin. 
Interiorul l-am captusit cu un material care aceeasi vechime cu cutia, este o bucata ramasa de la confectionarea unei rochite si l-am pastrat si pe el, ca cine stie! Dupa cum vedeti, sunt tare strangatoare :)
In concluzie, vorbim mai ales despre reciclare. Din pacate nu am poze cu cutia inainte de a o decora, pentru ca am tot amanat si apoi m-am apucat de lucru cu asa o energie, ca daca ma opream pentru fotografii nu se stie daca terminam de Craciun! 

2 comentarii:

  1. Pai insasi cutia este valoroasa...de 20 de ani..acum,redecorata va avea viata si mai lunga...Este tare frumoasa si vad ca deja te pregatesti de Craciun....ce frumos..poate ma apuc si eu de "Craciunarit"
    Calde imbratisari

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De-abia astept sa vad ce faci, eu am multe pe lista, cu timpul stau mai prost... Cred ca ai observat ca la captusirea interiorului m-am inspirat de la tine :)

      Ștergere