2 decembrie 2015

Russian spiral

Mi-am luat inima in dinti si am insirat pngulitele cu margelute de nisip pe masa, am cautat un tutorial clar si m-am apucat de bratarit. Se pare ca da dependenta, pentru ca dupa ce am facut prima bratara din margelute de 2 mm


am visat imediat una in culori reci, de zapada 


 si apoi m-am intrebat cum ar arata una mai groasa, din margelute de 4 mm


 si apoi... m-am oprit deocamdata ca ma dor ochii, dar mai am in minte vreo cateva combinatii de culori si nu pot sa dorm bine pana nu le fac :)










2 comentarii:

  1. Foarte faine, dar ai rabdare nu gluma, io am insirat cateva margelute din alea mici si am murit langa ele ca majoritatea nu-mi incapeau pe ac. Cea din mijloc imi place tare, imi faci si mie una? Si una pe nuante de verde daca ai margelute :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bineinteles ca iti fac, si am si verde! Cred ca nu aveai acul potrivit :) mie imi incap pe ac, problema e cum bag firul in ac...

    RăspundețiȘtergere