25 februarie 2016

Coronita cu fluturas

Am realizat o coronita de primavara, din elemente reciclate, chiar si coronita in sine este oarecum reciclata :) 
Nu chiar, numai ca am cautat o coronita din polistiren care sa aiba spatele plat si nu am gasit decat rotunda, asa ca am pus mana pe un cutter si am facut 2 coronite. 
Am folosit doua pungi din hartie maro in care am cumparat chifle, un dosar in care am primit niste analize medicale, si am aflat abia dupa ce mi-au dat dosarul ca le puteam primi pe e-mail, si niste lac de unghii, ca tot il aveam pe birou. 


Asa arata in viziunea mea ultimul indiciu al zanelor vezi, aripi de fluturas. Astept urmatoarele indicii!

2 comentarii:

  1. Genial!! Ador coronitele :D
    Sa stii ca este o idee foarte buna sa tai suportul de polistiren - sta si mai bine pe usa/perete :P. Si asa cum spuneai si tu - poti face 2 coronite ;P.
    :)
    Imi place tare mult cum a iesit!

    ps: florile parca ar fi bezele :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Avantaj pe toate partile! Am ales un model simplu de floricele, ca nu prea aveam timp de altele, dar arata bine.

    RăspundețiȘtergere