25 februarie 2017

Covoras tesut

 Si de data aceasta zanele verzi mi-au oferit ocazia sa incerc ceva ce imi doream de mult si tot amanam. Aveam o rama pentru tesut si nu am mai lucrat ceva pe ea de ani de zile, asa ca noua provocare a picat numai bine. Am scotocit dupa un ghem maaaaare facut din tot felul de ate desirate din te miri ce, vreo 7-8 fire subtirele si de culori diferite alaturate, il tot ocoleam si ma gandeam ce sa fac cu el, cand a venit si ideea: un covoras tesut. 


Are o forma mai ciudata, pentru ca oricat m-am straduit sa nu strang ata se pare ca nu am reusit, asa ca s-a ingustat in mijloc. Trebuie sa mai studiez problema :)), astept idei.
Daca as putea sa tes fara sa strang lucrul la mijloc ma tenteaza o traistuta din doua covorase dintr-astea cusute impreuna, poate pana la vara reusesc sa fac una.

2 comentarii:

  1. Hihi ce dragut a iesit!! Razboiul tau are si pieptan din acela special pe care il treci prin tesatura? Si mie mi se strangea la un moment dat lucrul si imi era insuficienta linia pe care o foloseam sa strang lucrul, asa ca am folosit un pieptan :P.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am si piaptan, la noi se zice ca batucesti lucrul cu el, este foate util. Rama, piaptan si un :ac" cu care trec ata cat latimea ramei de mare, toate mi le-a facut tatal meu.

      Ștergere