22 august 2019

Cutiuta muzicala

Încă o lucrare în colaborare cu soțul meu, el a tăiat și lipit iar eu am decorat. Avea un melc de la un claxon și în vacanță în Spania am bântuit pe la târguri de vechituri. A găsit acolo un mecanism de cutiuță muzicală și l-a cumpărat. A tăiat niște scândurele și a făcut o cutie muzicală.




Partea de sus se dorește a sugera un patefon :) așa că nu mai primește alt decor. Pentru punerea în funcțiune se ridică capacul sa se poată învârti cheița. Partea frumoasa este că nefiind chinezesc, mecanismul cântă doua minute. Sincer, am ascultat multe cutii muzicale de producție recentă dar nici una nu durează atât.


4 comentarii:

  1. Este superba cutiuta!!! si eu visez sa fac una - imi lipseste fix mecanismul. Melodia e tare frumoasa <3 Si ce noroc ca tine asa mult!!!
    Eu vreau o piesa (instrumental) de la Arashi, sau poate ceva clasica. Mi-as pune si o papusica sa se invarta sus :)))).
    Imi place insa mult Melcul!! E foarte fain <3!!
    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu ce melodie este dar imi place, am luat-p de la un englez in varsta dintr-un targ din Spania, frumoasa combinatie :)
      Iar melcul de cand l-a gasit (nu mai stiu pe unde) a visat o asemenea cutie, asteptat insa cativa ani dupa mecanism.

      Ștergere