24 decembrie 2019

Glob cu scoici

Pentru tema data de Rux am ales un glob banal al anilor 80 si am hotarat sa il transform intr-un glob magic. Unul cu amintiri. Care sa ma duca instantaneu pe plajele Greciei cand il privesc. Adica am ales sa alatur doua obsesii, podoabele de Craciun si Grecia. 


Globul nu este unul la care sa fi tinut in mod deosebit dar nu am vrut sa renunt la el, asa ca noua infatisare este exact ce ii trebuia ca sa fie in centrul atentiei. Demult, prin anii 80, mi-am dorit foarte mult un glob transparent pentru ca vazusem unul la cineva. Dar nu am gasit, pe vremea aia am avut mare noroc ca am gasit chiar si unul partial transparent, pictat cu stelute argintii. Imi plac stelutele, nimic de zis, dar as fi vrut sa nu aiba absolut nimic desenat pe el. L-am gazduit si asa, l-am agatat an de an in brad pentru ca oricat de multe poboabe as avea incerc sa le fac loc tuturor (da, am un brad foarte colorat, nu e deloc la moda dar e plin de amintiri si il ador asa), dar acum i-a venit randul sa se odihneasca. 
Because I am a hoarder :) am in casa nisip si o gramada maaare de scoici aduse de pe toate plajele pe care am ajuns, asa ca am turnat nisip in glob si am asezat deasupra scoici si melci marini de dimensiuni mici-mici, ca nu a incaput mare lucru pe gaurica de sus. Dupa ce i-am reatasat agatatoarea am vazut ca a devenit cam greu si agatatoarea nu il mai poate sustine si i-am cautat si un piedestal :) 

3 comentarii:

  1. ce frums este!imi place tare mult!
    sarbatori frumoase in continuare!
    https://www.jurnaluluneieve.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos este! Mie chiar imi place asa transparent cu stelute - chiar deosebit pentru vremurile alea :D.
    Si ce idee tare ai avut cu nisipul si scoicile. Pe piedestal sta chiar mai bine ;))). Si eu am un glob sau doua care stai in cutii oricum pe motiv de marime :))) sunt f mari. Daca le pui ins ain preajma bradului si a luminilor arata de minune.

    Pup cu drag!! Craciun Fericit!!! <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu l-am vazut pana acum, dar e foarte frumos! Poate cu un snurulet crosetat care sa-l sustina s-ar putea suspenda! Dar e minunat si pe micul piedestal!
    La Multi Ani frumosi si inspirati sa ai! Bucurii si sanatate!

    RăspundețiȘtergere