22 octombrie 2020

Dovleci decorativi

 De când visez sa fac și eu niște dovleci din materiale textile! De vreo doi ani, așa :) dar eu sunt maestră la amânat lucrurile și pe când sa mă apuc trecea sezonul, adică venea Crăciunul! Și mă apucam de ceva potrivit pentru Crăciun, terminat pe când trecea și Crăciunul. 

Acum am reușit să mă mobilizez, am căutat materiale potrivite la culoare și am cumpărat umplutură pentru perne. I-am lucrat surprinzător de repede și nu mă mai puteam opri, încă unul culoarea asta, încă unul culoarea aia... 








2 comentarii:

  1. da' ce bine ti-au iesit!
    Noi nici toamna asta nu avem bostani. Sper sa termin cu ordonatul post zugraveala.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci! La mine e prima toamna cu bostani altfel decat de mancare!
      Spor la ordonat, mie mi-ar fi asa o groaza sa mai zugravesc...

      Ștergere