7 decembrie 2020

Fereastra decorata

 Fereastra asta are un trecut in spate. Nu stiu cat de mult, dar pare cu adevarat veche. Genul acesta de fereastra aveau bunicile mele la casutele lor. Eu am primit-o de la un prieten care a cumparat o casa veche intr-un sat, iar casa avea in curte o... casuta. Era de fapt cuptorul de paine dar avea o incapere mica din paianta in jurul lui. De mult abandonat, totul era in ruine, a fost demolat dar fereastra am cerut-o eu si de la bun inceput am avut ideea conturata cu aspectul ei viitor, dar mi-au trebuit cativa ani sa ma si apuc de ea. Cred ca toata lumea are asemenea proiecte de care te apuci cu elan, le abandonezi, uiti complet de ele, le reiei, nu le termini, le mai lasi cativa ani la dospit. Aha, si e numai jumatate de fereastra :) cealalta urmeaza.

Era deja vopsita maro, eu am dat-o cu ceara si am vopsit cu alb, am curatat albul pe unde era ceara, sotul meu mi-a facut o cutiuta pentru baza in care am fixat aranjamentul in burete de florarie. Florile sunt din hartie, din vremea cand faceam origami, au trecut ceva ani de atunci. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu