14 mai 2021

Coronita in culori de primavara

 Am realizat aceasta coroniță in întregime din sârmă, fara să folosesc o bază, dar a ieșit mai bine decât mă așteptam. Se poate purta și că o coroniță și ca o diademă. 

Am folosit sârmă de aluminiu și mărgele in culori primăvăratice, recunosc că m-am străduit să aleg dintre cele din care aveam puține și nu ajungeau să mai fac ceva bijuterii cu ele. Poate doar in combinație, dar am o maaaare problemă vine vorba să combin culori. Am adăugat și câteva floricele din mătase și am obținut o coroniță numai bună pentru ședințe foto sau de purtat in serile călduțe de primăvară care urmează (în sfârșit se ridică absurdele restricții de circulație cărora recunosc că nu le vad sensul, ziua este aglomerație pe străzi, în magazine și malluri, de autobuze nu mai vorbesc, dar brusc seara devine periculos și e musai sa ne închidem in case). 

Model a fost Sânziana mea in vârstă de 40 de ani, a fost cadou de ziua mea deci știu ce vârstă are :) pe care recent am recuperat-o de unde zăcea și am readus-o la viață. 




2 comentarii:

  1. coronitza asta e o splendoare de primavara.
    Si imi place ca ai recuperat papusa veche, merita o noua sansa.

    RăspundețiȘtergere