29 decembrie 2021

Tablou din bijuterii

 Mi-am făcut un brăduț de Crăciun, unul mai neobișnuit la care visam de câțiva ani. Ideea este de pe net, nimic original, am văzut la americance că au asemenea tablouri realizate de bunici in tinerețe.



Partea grea a fost adunatul pieselor, nu am bijuterii stricate pentru că am grija de ele, nu am nici inutile pentru că port tot ce am (hmmm, înseamnă că nu am prea multe :)). 
In principiu am folosit doar ce aveam deja, o rama veche care stătea goală, catifea lipita pe un carton, nasturi tăiați de pe haine la care am renunțat, floricelele colorate le-am cumpărat de mulți ani și nu prea le-am găsit întrebuințare până acum, iar bijuteriile sunt mărțișoare tip broșă cărora le-am luat cu grijă acul de broșă și cercei desperecheați, de diverse proveniențe, la mine au ajuns gata desperecheați. 
Ah, da, mai sunt steluțele din jurul bradului, cele albe sunt din carton tăiate cu un perforator iar pe cele albastre le aveam de o veșnicie, sunt pentru lipit pe unghii dar nu le-am folosit, habar nu am de ce.


3 comentarii: