10 august 2022

Dream catcher roz

 Este prima incercare de dream catcher pentru mine, nu știu de ce nu m-a atras niciodată acest tip de decorațiune. Dar la final a ieșit binișor ☺

Provocarea a fost ca de obicei sa folosesc doar ceea ce am deja, și chiar a fost o provocare pentru că am puține materiale roz. Cumva, culoarea asta nu mai rezonează cu mine de pe la 20 de ani încoace. 





Este un dream catcher mare, de agățat pe perete. Diametrul cercului este de 37 cm, lungimea nu am masurat-o dar ochiometric are aproape un metru fara agățătoare, care e cam lunguță și ea. Acum nu o mai pot scurta fara sa se vadă pentru că nu e pusă separat, e lăsată din firul cu care am îmbrăcat cercul. 




2 comentarii:

  1. Mi-ai plăcut mereu aceste dreamcath-uri, mereu îmi propun să fac ceva și eu un, chiar am studiat cum se fac, cu sfoară, fără croșet. luna trecută am văzut unul crosetat, dar mult mai mare și modul cum a fost montat. Nu cred că aș avea răbdare să croșetez atât. Dar rezultatul este minunat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar la partea de crosetat e cel mai mult de lucru. Cele reale, originale, sunt lucrate doar cu sfoara. M-am gandit sa fac cateva mai mici in stilul acela, dar timpul.... nu tine cu mine de cativa ani incoace.

      Ștergere