1 aprilie 2023

Rochita albastrea

 E prima zi din aprilie, lună în care se trezește natura la viață. Nu întâmplător săptămâna viitoare sunt Floriile. Pentru a marca aceste evenimente, Rux ne-a propus un șirag de provocări inspirate de un desen animat dedicat florilor: Lidia in jurul lumii. Recunosc că nu știam desenele, au fost ani in care împrejurările au făcut să fiu în preajma unui televizor doar in weekend așa că nu le-am văzut, dar le-am găsit și am început să le urmăresc acum. 


O vedeți aici pe muza mea Codruța într-o rochiță albastră 👗inspirată de... albăstrele. Îmi place albastrul, îmi plac și albăstrelele, iar modelul rochiței era deja în proiect. Ideea mea era ceva inspirat din anii 50, prin topul strâmt și fusta amplă ca și prin linia decolteului sper că am reușit. 


Albăstrelele de cultură nu sunt doar albastre chiar dacă asta sună ciudat, sunt și albe și roz. Mi s-a părut mai interesant sa conturez bordurile cu alb, iar fusta se termină cu colțișori, ca și petalele albastrelelor. 
I-am făcut și o pălărioară asortată, la care am adăugat o fundiță cu niște floricele, am incaltat-o cu sandalute roșii, iar pentru ședința foto Codruța a înhățat și gentuța roșie decorată cu o floare. 
Nu mă întrebați de de simbol că nu știu, nici google nu m-a convins, știu doar că albastrul mi se pare o culoare liniștitoare. In trecut, inclusiv în antichitate, se folosea mult la îmbrăcăminte pentru că era mai ușor de obținut decât alte culori.
Elementul reciclat este firul, face parte din familia ghemelor de PNA rămase de la cusut in cruciulițe acum vreo 30 de ani. 
Deocamdată nu am și fotografii cu Codruța in picioare, s-ar fi văzut mai bine rochița dar nu am reușit să o conving să stea în picioare. Trebuie să caut un suport neapărat, văd că nu ne înțelegem altfel. 







12 comentarii:

  1. Ai realizat-o minunat. Pana sa ajung la albastrele, m-am gandit la nu-ma-uita!
    Felicitari! Ce club serios de talente care fac minuni tricotate!
    Un weekend placut! Pupici! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, imi place foarte mult sa crosetez, nu prea am timp din pacate.

      Ștergere
  2. Superbaaaaa!! Gasisem si eu un fir si am incercat sa il imblanzesc intai cu andrelele (n-a fost chip). Apoi am trecut la artileria grea - croseta. Am obtinut doua bucatele de snur smulse :)))) Pe care probabil le voi folosi prin vreun proiect. Pentru ca riscam sa stric tot ghemul l-am lasat in pace... :)).
    Rochita ti-a iesit minunat!! Imi place tare mult ! Si combinatia o prinde pe Codruta perfect - ca sa nu mai spun ca are si decor pe masura!!
    Pup cu drag!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Orice capat de fir este un proiect nou, gasesti tu ceva de facut cu ele!

      Ștergere
  3. Codruța se pregăstește de primăvară/vară cu o costumație absolut minunată. Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  4. da, trebuie recunoscut ca rochita este absolut minunata! Cred ca se poate executa in marime umana, dupa miniatura creata de tine si ar avea maaare succes!
    Imi place mult si culoarea si modelul. Iar palarioara este ... superba!
    Un weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se poate si in marime umana dar ar dura... Ma bucur ca iti place!

      Ștergere
  5. Îmi place cum ți-a ieșit rochia Codruței...îi vine foarte bine! iar pălăria îi dă un plus de eleganță! Seară frumoasă să ai!

    RăspundețiȘtergere
  6. E minunat ce ai realizat! ❤ Coafura se potriveste perfect si rochitei si "anilor '50". (sau invers) 😊 Insist pe coafura pentru ca-mi place de numa'! Ii da papusii un aer sugubat-elegant (nu stiu cum sa zic).
    Cat de frumoase sunt rochita si palariuta s-a scris deja, asa ca doar subscriu: superb! Felicitari! E foarte asortata dragalasa de Codruta! ❤ Frumos tare e si cum ai asezat-o pe canapea, cu gentuta langa ea. Un deliciu!
    Zile pline de Lumina iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Diana la coafură nu prea am avut de ales că am cumparat-o gata ciupită. Mă bucur că îți place, mulțumesc!

      Ștergere