22 iulie 2016

Cosulet din ziare

Adica se face in mod normal din ziare, doar ca eu aveam niste afise din hartie grosuta si de mari dimensiuni, asa ca le-am folosit pe ele. Noroc cu provocarile verzi, ca altfel nu-l mai terminam niciodata. L-am inceput de foarte mult timp si nu reuseam sa-i dau forma, am vrut sa-l arunc, dar sotul meu l-a depozitat pe dulap, zicand ca e pacat de atata munca si ca imi va veni o idee intr-o zi. Si avand provocarea in fata, mi-am amintit de el si am realizat ca trebuie sa-l construiesc folosind o cutie ca suport, altfel nu se pot face peretii drepti. Inca nu l-am lacuit, dar are nevoie si de lac sa nu se murdareasca hartia.


Am obtinut un cosulet destul de mare, un patrat cu latura de 23 cm si inaltimea de 15 cm, suficient de solid pentru a gazdui niste gheme si o bluza inceputa acum... nu va spun cat timp. 
Cred ca a venit vremea sa scotocesc dupa proiectele vechi si neterminate, merita si ele o a doua sansa!

5 comentarii:

  1. Trebuie sa recunosc ca imi doresc si eu sa reciclez hartia si sa creez cosuri atat de frumoase.Tie ti-a iesit perfect,cu marginile drepte,uniform..
    Dar in cos ce ai in lucru?Imi plac culorile

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am inceput sa tricotez o bluza mai groasa, de iarna, din resturi cu care nu stiam ce sa mai fac. Mi-au placut si mie culorile si m-am hotarat sa le combin.

      Ștergere
  2. A iesit foooarte dragut! Stii, forma lui mi-a amintit putin de cosurile de cumparaturi de la Alimentara (sau Premial) :D. Mie imi placeau - erau dragute :)).
    Ah... dragile proiecte puse pe pauza.... :).

    RăspundețiȘtergere