29 iulie 2016

Am testat produsele Somat pentru masina de spalat vase

Cu ceva timp in urma m-am inscris se site-ul http://www.buzzstore.ro, la o campanie de testare a produselor Somat. Eram tentata sa particip la campanie pentru ca nu am mai folosit aceasta gama de produse si era ocazia perfecta sa-mi satisfac curiozitatea :)
Acum cateva zile am primit coletul, care cuprinde: 
* o cutie cu 20 de tablete Somat Gold 12 actiuni
* un flacon cu solutie de clatire
*un flacon cu solutie intensiva pentru curatarea masinii de spalat vase
*Deo Duo Perls pentru neutralizarea mirosurilor neplacute din masina de spalat vase




Am pus repede masina in functiune, chiar daca nu era plina (ceea ce nu fac de obicei), sa pot incerca produsele primite. Pana acum foloseam tablete 3in1 fara sa mai adaug nimic in masina, nici sare, nici solutie de clatire, si nimic pentru neutralizarea mirosurilor. 
Astazi am pus masina goala pe un ciclu de spalare, masina mea nu are indicator pentru setarea temperaturii apei dar am ales pozitia pentru spalarea farfuriilor, am asezat solutia pentru curatarea masinii in suportul pentru tacamuri si am lasat masina sa mearga. 
Concluziile dupa primele utilizari? 
Nu am ce sa le reprosez, poate doar mirosul foarte puternic, farfuriile pastreaza mirosul si a doua zi dupa spalare. In rest, vasele sunt curate, stralucesc de la solutia de clatire, masina de spalat miroase proaspat, sunt multumita de produsele primite. 


3 comentarii:

  1. Ehe, io le-am luat pe toate la rand, toate marcile, toate preturile. Nu prea difera la calitate, dar asta poate si din cauza ca spal la temperatura foarte mare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da eu nu am setarea temperaturii la masinuta asta, numai ea stie la ce temperatura spala :) Am programe de cratite, de farfurii, de pahare si unu care nu m-am dumirit ce e, ca au poza si trebuie sa ghicesti dupa poza ce fac. Din cate m-am prins, ala de farfurii face cea mai buna treaba orice pun in masina.

    RăspundețiȘtergere
  3. A, si totusi sunt mai bune decat pastilele super ieftine de la Lidl, pe care le-am folosit in ultimul timp...

    RăspundețiȘtergere