20 octombrie 2018

Casuta de pitici

Dintotdeauna am iubit casutele de pitici, genul de casuta in ciuperca sau intr-o gheata. Mai exact, de pe la 7-8 ani, cand am citit Cipi, acest pitic urias. A fost una din cartile preferate ale copilariei mele.
Ideea sa fac eu o astfel de casuta nu mi-a venit mie, asa din senin, pur si simplu in ultima vreme am tot vazut asemenea casute mai ales pe fb, si mi-am amintit ca aveam un pachet de lut care se usuca in frigider, din februarie de cand am facut martisoare ie. 
Am cautat un borcan mai mititel ca numai de asa ceva imi ajungea lutul, am gasit unul ramas de la hrean si l-am imbracat in lut. In caz ca va intrebati, acoperisul ala tuguiat e facut din folie de staniol si doar imbracat in lut. Dupa ce s-a uscat bine m-am apucat de picturi naive :) 


La ce serveste? Se poate umple cu bomboane, se poate pastra in ea cafea sau laptele praf pentru cafea, sau pur si simplu de decor. Sau cu ce vreti voi, numai sa incapa in borcan. 

8 comentarii:

  1. cat este de frumos...l.ai facut cu lut cu uscare la aer?as vrea sa incerc si eu.cu ce l.ai pictat?.pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, cu lut Das l-am facut, alb, si l-am pictat cu acrilice. Peste am dat doua straturi de lac.

      Ștergere
  2. Tu mi-ai implinit un mare vis!! :)). Stii de cand asteptam asa ceva? Am vrut sa incerc si eu dar mi-a spus Ramo (pe cand eram noi la inceput cu PV) ca miroase rau - si chiar mirosea ca mi-a trimis o decoratiune sa vad... Tare m-am necajit. Dar macar sa ma bucur de creatii la ceilalti daca eu nu pot face.

    Super casuta din borcan!!
    Pupici cu drag!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu ce ati mirosit voi, dar lut cu uscare la aer nu era, asta nu are nici un miros dupa uscare. Cat e umed miroase a pamant, pe urma nimic. Plus straturi de vopsele, lac...
      Hai curaj, ia un pachet si fa si tu una! Aici a intrat o idee mai mult de jumatate de pachetel mic.

      Ștergere
    2. Really? ooooo... :D Atunci am o sansa sa modelez si eu. :) Mirosea oribil (chimic ) - o fi fost stricat.haha.
      O pun pe Ralu sa ia cand vine sa facem impreuna decoratiuni. :p
      Pupici :*

      Ștergere
  3. Mulțumesc, ești drăguță 😘. Cred că o să caut alte borcănașe cu forme interesante și o să fac un sat de pitici.

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ideea cu "sat de pitici"! :-) E o minune casuta! <3
    (gata, ma intorc in prezent) :-)

    RăspundețiȘtergere