12 octombrie 2018

Cutiuta de bijuterii lucrata manual

Cutiuta asta de bijuterii nu este mare, are 17.5x8.5x5 cm, dar imi place la nebunie, poate si pentru ca este lucrata de sotul meu. Adica eu am decorat-o cu servetel, dar el a sculptat-o dintr-o bucata de lemn. Sertarasul este facut din lemn de pin, iar fata sertarului din lemn de nuc, de aceea nu l-am vopsit. Am preferat sa il lacuiesc cu selac (am vazut si varianta serlac) pentru ca este un lac deosebit care pune minunat in valoare lemnul. In rest, servetelul si patina aurie de pe laterale mi s-au parut suficiente, pentru ca nu imi plac lucrurile incarcate.


2 comentarii:

  1. O adevarata minunatie!!! Cat poate sa fie de frumos! Obiectul acesta micut si delicat este numai suflet <3. Suflet de copac, suflet de voi, suflet de suflet :).

    Pupici cu drag si un sfarsit de saptamana minunat iti doresc :)!!
    <3

    RăspundețiȘtergere