30 mai 2019

Fluturasi din PET

Evident ca am vazut pe undeva ceva asemanator, netul e mare si ideile mele nu sunt chiar nelimitate :) 
Am luat un PET ramas de la apa minerala, am decupat un fluturas si am tradar conturul cu marker permanent. Am adunat apoi cateva lacuri de unghii mai frumos colorate si sidefate, lucru greu pentru ca am realizat ca am mai mult culori inchise, si am colorat aripioarele. Si gata! 
Dar pentru ca imi moream ceva mai colorat m-am sucit si m-am invartit pana am realizat ca apa minerala pe care o consumam in acel moment avea un fluturas albastru pe eticheta. Am taiat toate etichetele si le-am pus la pastrare. Culmea e ca de atunci apa respectiva a disparut de pe piata, a fost inlocuita cu altceva :) 
Am reusit totusi sa colectionez vreo 10 etichete, asa ca m-am apucat si de ceilalti fluturasi: am decupat fluturasii si tot din PET am decupat forme identice pe care i-am lipit. I-am lacuit cu lac pe baza de apa si acum mai ramane sa ma gandesc ce sa fac cu ei :) 


M-am gandit la bijuterii sau martisoare, dar am folosit mai demult unul si la decorul unei canite zburatoare



2 comentarii:

  1. Sunt minunati!! Vai trebuie sa fac si eu fluturici!!! Cat sunt de draguti <3!!!
    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa faci neaparat, se fac atat de usor si sunt de mare efect!

      Ștergere