25 decembrie 2022

Crăciun fericit!

 


Crăciun fericit tuturor celor care mă vizitează!

Anul acesta am ales să împodobesc un brăduț mic de aproximativ 60 de centimetri înălțime (odată și odată o să scriu detaliat de ce am renunțat la brazii naturali) cu câteva decorațiuni pe care le am de când am și bradul, adică de 20-21 de ani. Dar anul acesta am adăugat și o parte din cadourile primite de la Rux (copilărim) - conul amigurumi care arată absolut adorabil, ursulețul croșetat 🐻, brăduțul albastru din fetru e încă un ursuleț mic-mititel și albastru din sârmă chenille, e chiar sus către vârf dar nu cred că se vede prea bine. Și o mini instalație cu baterie luată anul trecut din Pepco. 

3 comentarii:

  1. Craciun Fericit!!!!!
    Sa stii ca si eu am o mini instalatie luata de ai mei anul acesta din pepco - e cu renisori. Am reusit sa termin si eu cu impodobitul (azi, dupa ce am pregatit articolele de pe blog (cel de seara a fost programat sa apara mai tarziu, dar a fost facut tot de dimi) - si e plin cu decoratiunile facute in decembie:O. Nu intentionam - ma gandisem sa le pun pe cele primite de Mos Nicolae de la Mami... insa nu aveam suficiente agrafe pentru hartie ca sa le prind. Si m-am trezit ca pun un fulg din margele in brad si ca apoi mai aveam doar cateva ornamente ramase in cutie :)).
    Nici noi nu am mai cumparat de mult (nici in ghiveci- a fost destul de aiurea intamplarea cu ghiveciul). Tati trebuie sa tunda gardul viu de brazi (care a crescut f tare) si am convenit ca, daca tot e sa taie, sa fie in decembrie. Nu stiu daca mai avem varfuri de brazi sau au ramas doar molizii (teoretic anul trecut fusese ultimul, dar uite, o minune ne-a asteptat anul acesta).
    Am si eu acum mai multi braduti articiali (de fapt Rukkusu are, dar am si eu unul al meu, primit de la Mami).Are 28 de cm :)).
    Al tau este tare frumos - si eu visam sa am unul acum cativa ani (cam cati ai scris tu acolo.. haha).
    Ma bucur ca am putut fi si eu putin prezenta in si la bradut. Tare mult :* (l-am zarit si p pe pitic )
    Te puuup si iti doresc sarbatori cu liniste, pace si bucurii iin continuare :*!!!!
    (salutari si de la Kouki care cat timp am scris a stat lipit de mine pentru ca mi-am facut niste saleuri si .. evident, a asteptat si el partea lui - asa ca daca am scris aiureli, sau am greseli, acum stii motivul.. hihi. pupici!)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dragul de Kouki, isi asteapta si el prajiturelele lui de Craciun :)
      Am citit la tine pe blog povestea varfurilor de brazi, pentru tine este varianta perfecta, dar la mine este cu totul alta situatie. Pentru tine bradutii acestia sunt incarcati cu amintiri, sunt o farama din trecutul familiei...

      Ștergere