30 decembrie 2022

Glob mov cu auriu

 Imi vine sa il numesc baroc, dar cred ca nu e destul de incarcat pentru asta :) Stilul supraincarcat cumva nu mi se potriveste, simplu si cu multe spatii goale e ceea ce imi iese de cate ori ma apuc de ceva, instinctiv. Degeaba imi propun sa fac ceva mai incarcat, ma opresc la un moment dat si zic: ajunge. 

Globusorul asta (nu mai stiu exact, are 12 sau 14 cm diamentru, e destul de mare) a fost facut din curiozitate: ia sa vad eu ce imi iese daca folosesc lut cu uscare la aer si matrite. A iesit binisor, dar pentru ca are forme de lut prin toate cele patru zari, si pe fata si pe spate, mi s-a parut dificil lipitul formelor pe el. Trebuie lipite umede, lasate sa se usuce, evident globul sa stea cu forma lipita in sus, si abia apoi sa lipesti alta in alta parte. Asa ca scoate lutul, fa o forma, lipeste-o, asteapta sa se usuce, scoate iar lutul, fa alta forma... Mult prea laborios pentru un singur glob, daca faceam 20 odata era mai comod. Dar nah, am incercat, am vazut cum este, deocamdata nu trec la productia de masa, asa ca modelul e pe pauza. 

2 comentarii:

  1. wooooooow!!!!
    ce frumos este!! Si ce combinatie cromatica absolut superba!!!
    Mai ca imi vine sa modelez si eu ceva din aluat..ca la capitolul lut... nu prea am noroc :)))). Desi, cine stie, poate apare ceva sa ma pot juca si eu.
    (sa mai faci!! :D)

    Puuuup!
    La multi ani :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani! Daca ai o reteta buna de aluat, cred ca detaliile pot iesi mai fine decat cu lut. O singura data am incercat cu aluat, am tot cautat retete cateva zile dar nu am avut noroc cu cea la care m-am oprit, mai am si acum ornamentele dar sunt usor lipicioase (dupa ce au parut uscate o lunga vreme).

      Ștergere