30 noiembrie 2023

A ajuns!

 Coletul, adică. Cu ceva peripeții de genul "când fu Tica nu fu Tache" dar ieri în sfârșit a ajuns la mine. L-am dus înăuntru și a trebuit să plec, am ajuns acasă seara la 9 moartă de foame și de curiozitate. Curiozitatea a primat, am deschis coletul, am studiat fiecare pachețel, am întors brăduțul pe toate părțile, am tot repetat cât a muncit Mihaela la cele șase colete, și abia apoi am ajuns in bucătărie. 


Astăzi am scos din nou totul din cutie și am făcut o fotografie de grup, am așezat brăduțul pe o măsuță și aștept cuminte sa vină ziua de 1 decembrie. Ca fapt divers, este primul meu calendar de Advent!
Ah, când tăiam scociul cu un cutter am zis "este o lumânare parfumată înăuntru". Deja se simțea mirosul 😃. 



14 comentarii:

  1. dragut! ma bucur pentru voi 🤗😚🥰

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu sper sa fi fost doar .... vai ca era sa stric ceva.... nu ma lua in seama o sa vezi tu pe parcurs la ce am vrut sa fac referire -:))).
    Dar sper sa nu fie parfumata pentru ca imi place lumanarea :))). si nu vreau sa ma uit la ea doar de pe geam =)).
    Lasand gluma! Na ca acum avem toate Calendar Advent cu Bradut :D.
    Pupici :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum că am luat-o din nou la mirosit doar un miros vag de parafină simt, hmmmm e din brăduț.

      Ștergere
  3. Arata perfect! Si la mine a fost primul calendar. Este deosebita ideea lui Niko!
    Sa avem spor la creat! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  4. Auci, eu chiar sper că nu miroase si lumânarea, asta pentru Rux, că deja sunt alte două lucruri care miros. Și în pachetul meu azi era un miros de...nu spunem, descoprim in curând ce e.
    Mă bucur că a ajuns. Spor si inspirație!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ups, am luat brăduțul la mirosit. 7 sigur e cu miros, poate și 15? Hmmmm....

      Ștergere
  5. Nico a avut a idee minunata! SI coletul meu ajuns de luni! Sa avem spor SI inspirație! La mulți ani de 1 decembrie!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sinceră să fiu, am fost așa fericită când am primit coletul... DOAMNEEE, nu mi-a venit să cred că s-a gândit cineva la mine și a făurit așa ceva. Fetița mea este foarte încântată. Abia așteaptă să mai treacă o zi, să mai descopere ceva.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A muncit mult pentru noi, asa ca ar fi bine sa nu o dezamagim.

      Ștergere
  7. Fix asa m-am gandit si eu: cat a muncit! ❤ Ii sunt recunoscatoare, mai ales ca si pentru mine este primul calendar de Advent!
    La mine a sosit marti dimineata curierul - intelesesem ca lasa pachetul la sediu si nu eram pregatita, in sensul ca nu il asteptam. Cand a sunat, eram imbracata sa plec - am luat coletul, l-am dus in casa (le-am spus "colocatarilor" sa nu cumva sa-l deschida pana nu revin) si am plecat. Toata ziua m-am gandit numai la pachet! Abia pe la ora 19 am ajuns acasa. Am "savurat" fiecare obiect", am confundat clopotelul lui Mos Craciun cu o bila clinchenitoare 😃 apoi am facut "poza de grup". Si dupa poza... m-am ocupat - temeinic - de cei doi Mos Craciun! Imi place Mos Craciun! 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci si la tine a fost cu peripetii! Nici eu nu am stiut ca este clopotelul Mosului, nu sunt obisnuita cu acest tip de clopotel, dar imi place.

      Ștergere