14 noiembrie 2023

Dreamcatcher dintr-un CD

Mihaela ne-a provocat în luna noiembrie să scotocim prin casă după Cd-uri vechi. Am destule, am avut foarte multe, încă am DVD-uri cu filme pe care le mai păstrez, chiar dacă nu le mai folosesc. Dar am și multe cu programe de mult inutile, și oricât le-am protejat unele s-au zgâriat, fiind un material foarte puțin rezistent. 
Am ales unul și am hotărât să îl transform într-un ornament de agățat, un dreamcatcher zic eu, chiar dacă nu are plasa clasică. 



Am apelat la multele ghemulete cu resturi de PNA și am îmbrăcat CD-ul in culori de toamna. Până la urmă am renunțat la maro și am găsit aceste frunzulițe aurii, am mai folosit din ele în trecut și cu ocazia asta am terminat punguța. Ah, da, și o mărgea de lemn, nu mai știu nici de când nici de unde o am, dar era una singură și prea stătea stingheră.


10 comentarii:

  1. Îmi place foarte mult cum a ieșit ornamentul tău. Eu am făcut o mini gentuță croșetată din doua cd-uri!
    Frunzulițele chiar sunt de efect. Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai postat gentuță? Nu am văzut-o, dar și eu am așa ceva în plan pentru tema unde trebuie două.

      Ștergere
  2. Foarte frumoooos 🥰 felicitari!
    Eu sunt de moda veche, mi am cumparat in urma cu un an un radio cu CD, caseta sivusb 😜 eu mai ascult si CD uri si chiar si casete 😂🥰❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De mult nu mai ascult, eu am și probleme că lucrez in gălăgie și nu mai vreau decât liniște acasă, foarte rar am chef de muzică. Dar și filme mi se pare mai ușor să aleg ceva online decât să pun un CD, și rar vreau sa mă uit a doua oară la un film.

      Ștergere
  3. Heartfelt thanks for your exceptional post—it was both insightful and inspiring.

    RăspundețiȘtergere
  4. Super tare!!! :D Am avut si eu tentativa de a face ceva care sa implice fire dar pana la urma a ramas suspendata ideea . UIte ce fain arata :D Hihi.
    Imi plac si frunzele folosite la proiect si cromatica :).
    Si merge perfect si la iarna :D
    Pupici!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Rux, îmi erau cel mai la îndemână firele, de-aia am ales această variantă.

      Ștergere
  5. Tocmai am constatat ca nu vazusem dreamcatcherul. Arata foarte frumos.
    Eu am unul pe care trebuie sa il repar.
    Si imi place mult combinatia de culori.
    Felicitari pentru idee! Pupici! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere