24 decembrie 2023

AEC ziua 24 - dopuri de pluta

 Am ajuns in cele din urma la ultima zi din AEC, iar in varful bradutului am gasit trei dopuri de pluta. A fost ocazia perfecta sa incerc sa incerc niste decoratiuni pentru brad la care tot visez de ani buni dar inca nu am ajuns sa fac. Am folosit niste nasturi si cateva margele mai mult sau mai putin desperecheate. Eu sunt multumita de ce a iesit pentru prima incercare, iar in realitate arata mai bine pentru ca aceste fotografii facute foarte de aproape evidentiaza cele mai mici defecte. 

O problema a fost incapatanarea mea de a folosi nasturi, a trebuit sa recurg la cercul mare de deasupra lor pentru ca altfel s-ar fi descentrat, daca foloseam doar una din gaurile nasturilor. Am folosit dopurile asa cum au venit, fara sa le indrept capetele, si din nou nasturii au evidentiat faptul ca nu au fost taiate perfect drept. Acul de siguranta este de la un snurulet de care le-am atarnat sa le pot fotografia, bradutul pe care l-am impodobit astazi este mult prea mic pentru aceste ornamente. Cel cu ciucure este cel mai lung, are 15 cm.






10 comentarii:

  1. Am vazut stilul asta de decoratiuni si mi-a placut mult ideea. Asa ca imi pare bine ca ai realizat-o. Sunt de efect. Felicitari!
    Si eviddent, Craciun fericit, draga Pompilia! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi plac si mie foarte mult, inca am dopuri adunate care asteapta si ele.

      Ștergere
  2. Ce faine sunt!! Ai avut o idee foarte buna! Imi plac mult!
    Hmm va trebui sa incerc si eu ideea cand voi da peste ceva dopuri mai aratoase (trebuie sa ii atentionez pe ai mei :))))
    Pupici cu drag si craciun fericit!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am cateva chiar interesante, si este o idee buna sa mai scada stocul de margelute, mai ales cele din care nu mai sunt destule pentru bijuterii!

      Ștergere
  3. Chiar îmi plac aceste decorațiuni ale tale. Nu mai văzusem pănâ la tine. Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am cateva fotografii salvate de ani buni, doar asteptam momentul. Si uite ca a venit datorita tie!

      Ștergere
  4. Sunt foarte frumoase! Cel cu ciucure ma duce cu gandul la feng shui. :-)
    Defecte?! Se vede, eventual... trecerea timpului. Nici piramidele din Egipt n-au ramas perfecte sub influenta timpului. :-)
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oho, ce departe te-a dus gandul, pana in Egipt! Multumesc! Ciucurele l-am facut eu si nu are cea mai perfecta forma!

      Ștergere
  5. Imi plac ornamentele tale, iar defecte, nu vad! Am văzut pe net, dar nu am incercat, dar mă bucur ca ai realizat tu! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Defectul principal ar fi alinierea care nu este perfectă. Mă bucur că îți plac!

      Ștergere