7 decembrie 2023

O noua crenguta de brad 😀 - AEC ziua 7

 Trebuie sa recunosc ca buzunarul de azi al bradutului de Advent ne-a pus in dificultate, atat pe Ilincuta cat si pe mine. Am aflat in sfarsit ce mirosea cand am deschis coletul, dar am ramas... un pic puzzle. Am apelat la Google dar tot nu ne-au venit idei marete, asa ca am executat un tub de hartie igienica si am facut inca o crenguta de brad. Am hotarat sa o pictam cu pasta de dinti, sa vedem ce iese.  

Pe când să adun totul, crenguța a căzut peste bilutele de polistiren și câteva s-au lipit, pasta de dinți fiind încă umedă. Când am văzut că arată mai bine așa, am mai pus câteva biluțe și am mai făcut o fotografie 



6 comentarii:

  1. Chiar arată mai bine cu biluțele de polistiren. Uneori din mici greseli rezultă proiecte deosebite.
    Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa pare cu adevărat ninsă. Inițial am zis sa nu semene prea mult cu cea de ieri, dar se pare că este mai bine așa.

      Ștergere
  2. Vai ce dragut este obiectul facut din tub si sfoara - sa vezi chestie. am vrut sa fac ecva asemanator - un fel de fantana .. doar ca nu am gasit nicaieri sfoara pe care o mai aveam.. si nici altceva :))).
    ce bine arata!!
    Iar ideea cu crenguta e super tare si chiar arata intr-un mare fel!! Si fara bilute, dar mai ales impodobita
    Pupici cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum câțiva ani am lucrat mai des cu sfoară și mi-am făcut provizii serioase 🤣

      Ștergere
  3. Vad ca ii place modelul! A fost chiar complicat cu pasta de dinti utilizata asa.
    Imi place cum arata crenguta cu bilute.
    Felicitari si un weekend inspirat! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, modelul a fost de succes. Cu pasta mai greu, dar a mers până la urmă.

      Ștergere