11 februarie 2024

Felicitare cusuta

 Mi-am incercat mana la o felicitare cusuta mai complexa si a iesit asa si-asa. Am facut ceva greseli (destule) si abia acum in forografie vad ca am gresit si fundita, cred ca am deplasat hartia cand am facut gaurile. 

Culorile sunt putin halucinante, la mine ploua (sau ninge) cu stelute aurii, stiu ca era mai realist sa la fac albastre si sa fie umbrela galbena, dar asa am simtit pe moment, cand am ales atele. Aaaa, atele.... din vechiul meu stoc de resturi, umbrela este cusuta cu matase, stelutele si fundita cu muline, iar manerul umbrelei cu cotton perle. 

Pentru ca nu am avut un tutorial, doar o imagine, nu am stiut cum sa trag atele pe dos si am ramas cu multe fire si pe spate, ceea ce a facut sa se increteasca putin cand am lipit cartonul pe spatele cusaturii. Cartonul este alb, dar pare albastrui din cauza fundalului albastru si a luminii de iarna.


Postarea participa la transformarile creative ale lunii februarie, gazduite de Nicoleta.

12 comentarii:

  1. E mai interesanta cu stelute aurii! Imi place cum a ieșit chiar dacă are greșeli! Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ca să iese dret, nu trebuie făcute noduri in spate și nici prea multe ate sa nu fie. Eu cand am cusut, pe spate apare doar conturul cu pas simplu, fara surplus de ate...incarcatura fiind in fata. Nu stiu daca sunt explicită.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am făcut noduri dar nu știu cum să duc ața pe dos sa apară doar conturul, va trebui să caut un tutorial filmat. Arată și dosul ca și fața.

      Ștergere
  3. Mie cand nu imi ies geometriile cum vreau eu, imi spun ca asa trebuia...
    Iar funditele nici nu tebuie sa fie simetrice. Culoarea umbrelei imi place tare mult. Mai ales ca firul este si lucios. Iar stelutele sunt lumini ce ne arata drumul!
    Imi place felicitarea cusuta.
    Apropo, anul trecut cand am facut si eu primele teste cu ate, am pus pe spate pentru a prinde inceputul firului, banda dublu adeziva pentru a-l prinde. Era util si pentru cartonul ce acoperea spatele, chiar daca mai puneam lipici. Poate foloseste ideea!
    Pupici! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Suzana, chiar foarte utila ideea cu banda dublu adeziva. Mi-a placut si mie foarte mult firul albastru, este o matase cu care soacra mea a lucrat ceva acum vreo 40 de ani si a ramas un ghem mititel.

      Ștergere
  4. Si eu asigur capetele cu banda dublu adeziva :).
    Mie imi place mult cum a iesit. Cred ca afara ploua... apropo - tot auzd un zgomot specific, dar e oarecum riscant sa merg pana in bucatarie pentru ca imediat se activeaza Kouki si abia s-a linistit si doarme - cat sa imi pun si eu un pic ordine in ceea ce incerc sa fac...
    POate sa ploua sau sa ninga cu stele aurii :D Cum sa nu - e magic.
    Imi place cum a iesit :*
    Puuup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vine ploaia și încoace, o aștept să curețe praful! Ce frumos ar fi sa ningă cu steluțe aurii!

      Ștergere
  5. foarte draguta! Foarte foarte draguta! imi place mult cum "ploua" cu stele! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoasă felicitarea. Îmi plac multa ațele alese și chiar nu cred că ieșea la fel de frumos dacă făceai umbrela galbena.

    RăspundețiȘtergere