12 februarie 2024

Hăinuțe noi pentru Ocean și pentru cutia cu creioane colorate

 Ocean vă prezintă o cutie organizator pentru creioane colorate cât ea de mare (nu prea mare totuși 🤣🤣🤣). Cutia este de la ceva piesă auto dacă bine mai țin minte, o am de ceva vreme dar acum am înfrumusețat-o. Am decorat-o cu hârtie printată cu note muzicale, care a fost deja scrisă pe dos, așa că se încadrează la subtema doi a provocărilor verzi, personalizarea organizatorului. Face parte dintr-un plan măreț, deja am două cutii decorate la fel și vor mai fi și altele. 



Așa arăta cutia înainte de "refatadizare"


Și o vedeți acolo și pe Ocean care în sfârșit are niște hăinuțe numai ale ei, dar încă îi lipsește încălțămintea. Deocamdată este pe covor, e ok și așa 😀. 

Ea poartă cu mândrie o fustiță clasică făcută din degetul unei mănuși și o bluză grosuță realizată cu mare chin dintr-o șosetă. La cât este ea de micuță a fost doar jumătate din lățimea șosetei. Cu această ținută Ocean se înscrie la transformările creative ale lunii februarie, secțiunea outfit.

12 comentarii:

  1. Nici nu imi pot imagina cum ai facut bluzita aia din soseta. Cu fustita mi-am imaginat, insa era mai simplu... 😀.
    Imi place cum ai decorat cutiuta. Foarte inspirata cu acea hartie cu note.
    Imi place cat de vesel se uita Ocean. Poate din cauza hainutelor noi.
    Seara frumoasa si o saptamana la fel. ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am chinuit un pic cu bluza. Dar Ocean este o drăguță, așa este ea zâmbitoare și bine dispusă.

      Ștergere
  2. Hainutele sunt super dragalase - a meritat chinul :*. Adevarul este ca in acele momente cand e vorba de chestiuni foarte micute si lupta asa sa cosi pe dos apoi sa intorci ... e ceva de tras :))). Sa vezi cum e cand nici macar nu iese ce trebuie - la tine a iesit superb.

    Imi place mult de tot cutiuta. Si eu trebuie sa le pozez pe ale mele... Ca azi toata ziua nu am reusit (cred ca de la ploaie mi se trage). Imi place proiectul tau cu cutiute decorate asa frumos. (ce idee buna ai avut, repet - cred ca am mai zis - cu imprimeul acesta... arata superb).
    Tare frumusica a iesit :D Hihi
    Pupici cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A ieșit acceptabil, se putea și mai bine. Îmi place și mie mult modelul cu partituri, l-am tot folosit de-a lungul timpului.

      Ștergere
  3. Lovelys decorations and real nice hand made work.

    RăspundețiȘtergere
  4. Haha, imi place cum ai descris materialul folosit in "haute couture" 🤗😍👍🏻
    Imi place si cutia pentru creioane! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  5. Îmi plac foarte mult ambele proiecte și organizatorul și outfitul lui Ocean. Felicitări pentru realizare.

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place foarte mult cum ai ornat cutia cu creioane, dar și costumația lui Ocean este frumoasă! Felicitări pentru realizări!

    RăspundețiȘtergere