28 martie 2024

Plecarea lui Ocean - plus cateva accesorii pentru plaja

 Ocean a fost foarte ocupata in ajunul plecarii - a dat iama in materiale si a croit de zor. Doar a croit si a lipit, nu a cusut, nu ar fi avut timp si pentru asta. Pentru ca se indreapta spre sud si spera sa poata face plaja pe insule exotice, si-a completat geanta de plaja cu cateva accesorii: un pareo dintr-un voal fin pe care l-a infasurat in jurul ei si l-a legat dupa gat, niste slapi (sau mai pretentios zis flips-flops) pentru tarsait in nisip, 


si un cearceaf de plaja croit dintr-un material imprimat cu o floare mare (s-a intins exact peste floare, asa ca nu se vede bine). Evident ca s-a intins pe el sa il probeze, nu cumva sa fie prea mic (noi astea micute avem problema asta, nu incapem oriunde 🤣😂😂). O vedeti ce incantata este la gandul calatoriei?


Mai jos se vad materialele din care am facut slapii, un carton subtire si dur peste care am lipit panglici albaste (cu cat am apropiat camera telefonului de ei, cu atat par mai franjurati, desi cu ochiul liber nu arata asa). 


Si cireasa de pe tort, dupa ce s-a incarcat cu bagaje Ocean a ajuns in port. Abia a ajuns si nu are stare, a deschis valiza sa verifice daca nu a uitat ceva acasa. Vaporul de agrement asteapta cu panzele umflate, in curand va fi doar un punct aproape de linia orizontului.


Inainte sa urce pe corabie, Ocean a avut grija sa inscrie aceasta postare la provocarile verzi, tema Sapte dintr-o lovitura II, dar si la rubrica gazduita de Carmen, reflexii in oglinda




8 comentarii:

  1. Vai ce de dragalasenii! Ce idee frumoasa. Frumos realizate toate miniaturile! 💼🏖️👙⛱️🐚

    RăspundețiȘtergere
  2. Ii urez lui Ocean o vacanta minunata. Sper sa nu ne uite si sa ne mai trimita cate un semn micut! Cred ca s-a rasfatat in acel pareo. Cat priveste slapii sau flips-flops, ca am mai invatat ceva, asa cum ii vad, m-ar tenta sa maresc modelul, ca arata tentant. Sper sa se descurce cu atatea gemantanele si gentute.
    Ultima imagine este de vis...
    Un weekend minunat, Pompilia. Si sa ne tii la curent cu evenimentele...❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu siguranta va fi o vacanta minunata. O sa ne trimita mai multe semne, ca mai sunt patru teme! In ce priveste slapii, chiar as vrea sa ii vad in marime reala!

      Ștergere
  3. Voi incepe cu finalul - superba imaginea! Imi amintesc cand am vazut prima data poze de acolo - ce cadre superbe ai surprins :D.
    Apoi... vai ce tare e macheta vaporas :D. Am si eu doua ambarcatiuni 3D - chiar, nu stiu daca luna viitoare dar poate in mai reusesc sa vi le arat si voua :).
    Imi place mult cum a plecat pregatita - imi place colectia ei de genti si geamantane! :D
    Cat despre flip flosi si pareo - recunosc ca vreau si eu asa ceva. De fapt, in ultimele dati cand am fost la mare ca sa stau (ca am mai fost sin in 2018 pe fuga o data), am avut o esarfa maaaare purtata cam in genul in care isi poarta Ocean pareo.
    Imi place tare mult si cearceful de plaja si evident, subscriu.Si eu imi probam de fiecare data prosopul sa nu cumva sa fi intrat la apa :))))))))))).
    Abia astept sa vad continuarea aventurii :D
    Pupici cu drag!! 😍

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt prea obosită ca să citesc cu atenție articolul, dar în poza mi se pare mie că Ocean are 2 valize? Ambele la Indigo? Dacă da, poti să pui o poză mai clară și să o înscrii și pe cea de-a doua valiză la transformări creative? Incă mai ai timp de inscriere.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt doua, dar una este facuta mai demult, nu se deschide.

      Ștergere