14 martie 2024

Valijoara lui Ocean

 Ocean se pregateste de calatorie, nu degeaba primul obiect creat pentru ea a fost jurnalul de bord! Cu ceva dificultati, dar am scos-o la capat pe ultima suta de metri, am reusit sa ii fac o valiza. Una de moda veche. Am facut-o dintr-o cutie de chibrituri mai marisoara, nu am facut fotografii in timpul lucrului pentru ca am fost tot pe fuga, cate un pic seara inainte de culcare. Am lipit cele doua parti ale cutiei una de alta, am decupat un capac si am imbracat-o in piele. Probabil pentru ca am decupat inainte sa aiba timp sa se usuce foarte bine a iesit un pic mai... shabby. Colturile le-am facut din staniolul de la o ciocolata, curelusele si manerul din piele aurie, iar pentru a ma incadra in cerintele transformarilor creative ale lunii martie am decorat-o cu un trandafir decupat dintr-o revista promo de cosmetice. Trandafirul are si un rol utilitar, pentru ca o valiza decorata mai aparte este mai greu de pierdut sau de incurcat. O identifici de la distanta. 



Ocean si-a asezat in valiza niste hainute, dar a descoperit ca nu are prea multe, asa ca spera sa reuseasca sa mai lucreze ceva inainte de plecare. Va fi o calatorie lunga, asa ca are nevoie de mai multe lucruri. 



Mai jos o vedeti cu jurnalul in brate, visand la departari si la imaginile si amintirile cu care va umple jurnalul.



Pentru ca ne pregatim de plecare (ma tem ca anul acesta va calatori doar ea) tema comuna pentru provocarea sapte dintr-o lovitura va fi obiecte pentru calatorie. 
După ce am publicat articolul și am văzut cum lucește auriul de pe valiză, m-am gândit că numai bine se potrivește la reflexii în oglindă, jocul găzduit de Carmen. 


10 comentarii:

  1. Abia astept sa vad ce isi va pune in valiza Ocean. Arata foarte reala. Cred ca te--ai chinuit putin cu pielea pe asa o cutiuta. Felicitari!
    Un weekend minunat!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă tem că prea multe nu încap într-o valiză, și-a pus bluză și fusta și o treime s-a ocupat deja. Îmi amintesc când mergeam cu valiza in concedii, nu încăpeau prea multe.

      Ștergere
  2. SUPERBA!!
    Imi place tare mult cum ti-a iesit! Deci asta va fi numitorul comun? Sunt foaaarte curioasa ce vei mai face. hihihi!! Abia astept!
    Imi place cum ai recreat detaliile si cromatica este superba. Buni avea un geamantan maro :D - primele calatorii (cu trenul) cu el le-am facut. Mi s-a parut mare atunci - poate pentru ca eram eu foarte mica! :)))
    Felicitari. Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper să țin pasul, aseară abia am reușit să o termin la timp. Am înțeles că de fapt este timp, dar dacă le las se adună și chiar nu mai apuc să le fac pe toate.
      Părinții mei aveau o valiză gri, nu are curele, se închide cu niște închizători metalice, știu că sună aiurea dar îmi scapă acum cuvântul. Cam că la diplomat. Și mi-au luat și mie o valijoară mică din piele neagră, îmi era așa de dragă. Încă le mai am pe amândouă, cea mare are 50 de ani, cea mică 40.
      Mă bucur că îți place, mai am o valiză veche primită de la un prieten și cu excepția trandafirului seamănă mult cu asta, este maro cu auriu. Nu are nici ea curele, dar în rest seamănă mult.

      Ștergere
  3. Minunată! A ieșit wow valiza ta! Imi place foarte mult! Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  4. valijoara este foarte reusita! un adevarat accesoriu Vintage-Mode! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  5. Wow! Încă o valiză pe măsura unui mesager absolut adorabil. Nu am lucrat niciodată cu piele. Pare chiar interesant, nu mai spun cât de frumoase sunt reziltatele. Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Mihaela, am un stoc serios de piele și din când în când mai intru în el.

      Ștergere