26 iulie 2024

Cuburi cu mesaj

 Pentru ultima tema a transformarilor creative din aceasta luna, "fii creativ", Ocean va transmite un mesaj. In curand incepe ultima luna de vara, pentru unii incepe concediul, altii se refac dupa concediu, speram ca au trecut si valurile maxime de canicula si ca zilele devin mai domoale. Asa ca... Sa savuram si sa ne bucuram!



Mesajul este scris pe niste bucatele dintr-un fel de spuma, ceva similar ca utilizare cu polistirenul, care au ramas dintr-un ambalaj. A fost o bara micuta pe care am taiat-o in trei, am lipit literele autocolante (am incercat sa scriu dar nu am reusit nici cu markerul nici cu vopsea, este prea poros materialul) si am conturat marginile cu acrilic mov. 


8 comentarii:

  1. Ce fain ai rezolvat provocarea! Doar bucurie in manutele lui Ocean si in ale tale!
    Felicitari, Pompilia! Weekend placut! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doar bucurie, pentru ca este foarte important sa poti gasi bucuria in lucrurule marunte din jurul tau.

      Ștergere
  2. Sunt reușite foarte aceste cuburi! 😍 Imaginea în ansamblu e producătoare de zâmbete! 😊
    Mulțumesc! La fel: Joy!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc si eu! Zambetul este un medicament gratuit si la indemana!

      Ștergere
  3. Wow, ce întantător este ansamblul cu totul, urarea bine venită, Oacean cea drăgălașă ce ne-o trimite... abia îmi găsesc cuvintele să exprim exact cât de mult m-a emoționat această lucrare. Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  4. 💗 ce proiect minunat!!!! Ah si ce bine a iesit. Vreau si eu :)))))
    Super ! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Rux, a fost un proiect foarte simplu, dar care poate deveni o provocare daca nu poti folosi vopsele. Pe materialul asta nu pare sa prinda nimic altceva.

      Ștergere