7 iulie 2024

Felicitare cu polistiren

 Din nou este o caldura greu de suportat, si se pare ca luna aceasta nu mai scapam de ea. Si luna este abia la inceput! Asa ca in mod firesc 🤣 a iesit din mainile mele o felicitare iernatica pentru transformarile creative din luna lui cuptor. 


Aveam cateva bucatele de folie de polistiren de la un ambalaj, ca aceea care se pune sub parchet. Culoarea alba m-a dus cu gandul la zapada, si am decis sa fac o casuta de zapada, un iglu. Numai bine, am pastrat cateva ambalaje de la niste mini-ciocolatele primite de Craciun cu imagini de iarna, printre care si pinguini. Am decupat un pinguin si i-am indicat drumul spre iglu, poate vrea sa ii viziteze pe locuitorii acestuia. 

Pentru ninsoare am avut alta idee initial, dar cautand pinguinul am dat si peste bulinutele astea facute cu perforatorul din cartonul auriu de la o prajitura pe care am primit-o candva si le pastram intr-o pungulita. La mine ati mai vazut ploaie aurie, asa ca sa nu va mirati de ninsoare aurie, in lumea viselor totul este posibil. 

6 comentarii:

  1. La buna reauzire, draga Pompilia!
    M-am racorit si eu un pic in atmosfera de aici.
    Poate ma va inspira si pe mine. Imi place ninsoarea aurie. Imi imaginez fulgi
    de zapada in plin soare. Am in memorie un astfel de moment!
    Inspiratie pe mai departe! Pupici! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frumoasă imaginea invocată de tine, avem nevoie de un pic de răcoare.

      Ștergere
  2. Ce felicitare simpatica! 😍
    Faina ideea cu iarna in luna lui cuptor! 😃 Fulgii de nea aurii or fi stropi înghețați din razele de soare. 😊

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce dragut! Un pinguin si iglul lui inconjurato de bulgari aurii! O felicitare foarte simpatica!

    RăspundețiȘtergere