2 septembrie 2024

Felicitare cu bucățele de sticlă

 Bănuiesc că știți sticla numită sea glass, cioburi șlefuite și matuite de apele mării. Uneori am găsit așa ceva pe plajă în Grecia, majoritatea sunt de pe aceeași plajă din Creta. Sunt amintiri din vacanță, așa cum cere tema de săptămâna aceasta a provocărilor verzi. Când le-am adunat nu știam ce să fac cu ele, dar mi-au plăcut. Nu am găsit prea multe, după cum o să vedeți, și abia acum am făcut ceva cu ele. Din nou nu este o idee originală, am văzut o imagine care mi-a mers la suflet și am reprodus-o. S-a potrivit la țanc și cerința transformărilor creative de a realiza o felicitare cu sticlă, altfel făceam un tablou. 




Mai jos o vedeți pe Ocean răscolind entuziasmată printre cioburi și încercând să se hotărască ce bucățele o să folosim. 


13 comentarii:

  1. Ce idee minunată ai avut cu aceste bucățele de sticlă. Mi-amintesc că am văzut tablouri de acest fel pe net, dar sticla șlefuită de apele mării nu am adunat niciodată. Cățelușul este adorabil, mi-ar fi plăcut să fie mai vizibil, probabil un alt carton de contrast.
    Felicitări pentru realizare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să știi că lumina înserării este principala vinovată pentru contrastul slab, se vede foarte bine in realitate. Am încercat pe mai multe culori, dar sticla fiind transparenta împrumută culoarea fundalului și nu se vedea frumos.

      Ștergere
  2. Un cățel drăgălaș privește spre zare și din spate - hop! - Ocean apare! 🎶
    Foarte frumoasa felicitare! 😍 Cățelul fermecat, din cristale șlefuite de mare.
    Tare-mi plac așa cum sunt in cutiuța aceea transparenta!
    Felicitări! 💐 Și spor la ce vrei tu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai făcut o poezioară! Mulțumesc Diana, spor să avem toate și o săptămână frumoasă!

      Ștergere
  3. Ce drăguț este cățelul! O felicitare simplă,dar frumoasă. Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Mihaela, îmi plac tare mult felicitările minimaliste.

      Ștergere
  4. As fi tentata sa fac o astfel de felicitare pe spuma, pentru mai multa stabilitate.
    Este delicios catelusul. Ai avut noroc sa gasesti asa de bine toate bucatelele de sticla.
    Felicitari si inspiratii pe mai departe!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am scotocit și am tot potrivit, până mi-a plăcut cum arată.
      Am lipit cu B6000, este foarte stabilă felicitarea.

      Ștergere
    2. Imi poti spune daca acest adeziv ar putea fi bun pentru un stift metalic si un cercel, probabil din rasina? Stiftul are o mica rondea care s-a dezlipit.
      Multam. ❤️😘

      Ștergere
    3. Este exact pentru lipit bijuterii, merge perfect. Si la fel de bine merge si E6000.

      Ștergere
  5. Adoraaaaaaaabil!!! Exact asta cautam si eu .. cioburi de gen. Habar nu am insa daca am asa ceva de pe la ai mei. Sunt in pom deocamdata desi am totusi o mica idee, dar nu stiu si daca voi avea cu ce sa o pun in practica ...
    Iti dai seama ca vazand catelusul m-am topit si nu de caldura, ci de drag.
    Pup!!

    RăspundețiȘtergere
  6. De la începutul anului mă gândesc cum să fac o felicitare cu sticlă 😀 dar nici cu cablurile nu a fost ușor.
    Îți dai seama că m-am gândit la tine când am făcut felicitarea! Am avut și eu mai mulți căței, trei la număr dar pe rând, încă nici unul alb.

    RăspundețiȘtergere