13 octombrie 2013

Borcanasul muzical

Am reusit sa adaug un nou membru familiei de borcane reciclate, unul imbracat intr-o hainuta cu o partitura. Am printat partitura pe o foaie veche de pe vremea cand eram studenta (long time ago!), o hartie de scris subtire si care intre timp a devenit galbuie. In continuare am procedat ca la tehnica servetelului, si pentru ca hartia era subtire si poroasa am obtinut si o oarecare transparenta. L-am decorat cu o floricica realizata pe loom, cea mai mica marime, si iata rezultatul: 



In ultimul timp am facut o pasiune pentru hartia asta cu note muzicale, cred ca o sa umplu casa cu modelul acesta!

6 comentarii:

  1. Vai cat de frumos a iesit.Nu vad in ek decat nasturasi depozitati frumos...poate in culori pastelate...A iesit minunat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos a ieşit! Trebuie să văd şi eu cum e tehnica asta a şerveţelului, am cam multe borcane ce se cer decorate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Neaparat sa incerci! Iti trebuie doar putina rabdare, nu e greu deloc.

      Ștergere
  3. Superb a iesit! Un borcan foarte fericit si eu ma bucur ca ni l-ai aratat si noua <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai se putea sa nu vi-l arat? Este cel mai nou membru al familiei de borcane ;)

      Ștergere