29 octombrie 2013

Cosulet crosetat

Am pus mana pe croseta, ca se prafuia degeaba, si am facut un cosulet din sfoara de impachetat. Dupa ce am tot cautat modele, nu m-a multumit nimic din ce am gasit, asa ca l-am lucrat ochiometric si a iesit... cum se vede in poza. Mie mi se pare dragut, dar nah, nu pot fi impartiala... 
Cum sa nu-mi placa dupa ce mi-am zdrelit degetele cu sfoara aia? Am zis ca il termin cat ai zice peste, ca doar sfoara e groasa, dar nu am luat in calcul si cat e de dura. 


Pana imi vine o idee mai buna am pus in el o parte din colectia de scoici. 


2 comentarii:

  1. Trebuie sa faci un tutorial neaaparat si sa ma tragi de maneca si pe mine cand il postezi.este superb cosuletul si atat de practic...Cu sfoara de canepa?

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, e sfoara de canepa. O sa fac si un tutorial intr-o zi, pentru ca si eu am cautat unul si nu am gasit nimic cu forma asta, doar patrate sau cu manere, sau in forma de bol. Asa ca l-am facut ochiometric :)

    RăspundețiȘtergere