13 octombrie 2019

Salvam papusi 4 - sarbatoarea recoltei

Pentru sarbatoarea recoltei am aranjat cadrul folosind drept fundal o fosta fata de masa care a fost arsa cu tigara intr-un colt, dar nu am aruncat-o pentru ca imi place materialul :) a fost inlocuita bineinteles dar sta frumos in cutia intr-una din cutiile cu materiale. Pe jos am asternut un presulet pe care l-am tesut pe rama tot pentru o provocare, am intors o cana de lut cu gura in jos si am obtinut un butoias, am scos cosuletul impletit si cand sa pun ceva in el am descoperit ca.... aaa... nu am miniaturi. Nu de toamna, in orice caz. Aveam un ardei si un usturoi de la Lidl si cam atat, asa ca am scos din frigider lutul cu uscare la aer si m-am apucat de modelat. Pentru primele incercari, as zice ca a iesit ceva cat de cat. Am facut trei morcovei si un dovleac si am zis stop joc, ca deja era noaptea pe la nu stiu cate si dimineata la 6 cand suna ceasul imi vine sa-l omor :) 
A da, si sticluta cu ulei de de la Lidl, e drept ca e ulei de masline dar merge si ala :) 
Uleiul de lavanda poate e o productie mai putin traditionala, dar asa bine se potrivea borcanasul ca dimensiuni cu restul decorului ca nu m-am indurat sa-l las deoparte :)))) 


3 comentarii:

  1. Cred ca si decoratiunile mele din plastic tot via Lidl sunt (le am de la ai mei din ceva pliculete si le-am pastrat - sa vezi ce ne jucam eu si micul meu nepotel cand vine in vizita.. :D
    Ce faine sunt sticlutele ;))). Imi place mult ce ai mesterit tu. Ahhhh tot imi face eu niste aluat din ala sarat pana la urma sa modelez. nu ma las. In plus painicile mele au fost devorate de Kouki. am mai facut o serie cu micul N. pe alea i le-am dat eu sa le manance lui Kouki (erau facute din aluat normal de paine.. haha ca niste pesmeciori).

    Pupici cu drag :D

    RăspundețiȘtergere
  2. "Tabloul" e fain realizat ! toate se incadreaza in tema iar ideea cu butoiasul e minunata!

    RăspundețiȘtergere