20 octombrie 2019

Salvam papusi 5 - Nausica Vaii Vantului

Noroc cu Rux ca asa am aflat si eu de niste desene minunate! Desi sunt vechisoare, adica asa cam de pe vremea mea :) nu am auzit de ele pana acum. Am folosit aceeasi papusa roscatica, recunosc ca o prefer pentru ca este micuta si termin repede :) i-am facut o hainuta albastra dintr-o bucata de material ramasa de la scurtatul unor fete de perna (erau dreptunghiulare iar pernele mele sunt patrate). Pe Teto cel urechiat l-am modelat din lut si l-am pictat cu acrilice, nu stiu cat seamana dar m-a dat maaari batai de cap. Asta a fost cea mai grea parte! Tunica e pictata cu acrilice, ghetutele sunt cele de la costumatia anterioara, imaginea cu ohmul e scoara sa imprimanta (am avut intentia sa desenez dar pana la urma eram pe ultima suta de metri si nu am mai apucat). 


2 comentarii:

  1. Ma bucur tare mult ca a fost si pentru tine o descoperire frumoasa. Din 2008 de cand am vazut prima data filmul si pana acum m-am bucurat de multe ori de el si am tot incercat eu sa il fac cunoscut :)))).
    Imi place tare tare mult Nausicaa ta :D. Si Teto ti-a iesit suuuuper tare <3. Eu il admir de cand l-am vazut.. Cata migala <3
    Imi place costumul si papusica se potriveste foarte bine pe tema :D.
    Ma bucur ca ai ales sa refaci imaginea asta <3.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu nu stiu despre desenele cu Nausica dar costumatia realizata imi place!

    RăspundețiȘtergere