22 ianuarie 2023

Organizator din sticle de chefir

 Pe biroul meu veșnic se adună o grămadă de mărunțișuri. Cum lucrez câte ceva cu ele, dar nu imediat ci peste.... zile luni ani :) am nevoie să le țin în ceva. Sa le arunc nu e o opțiune, că pe urmă nu le am fix când am nevoie. Da, mai este opțiunea cu cutiuțe, am și de-alea, dar îmi trebuia și ceva la îndemână. Că faza cu cutiuțele e cam așa: le înghesui pe undeva din lipsă de spațiu, uit unde le-am pus, sau nu uit dar știu că deasupra celei de care am nevoie mai sunt 100 și chiar nu îmi vine să le scot pe toate. 

Pfffff, nu sunt amatoare de iaurt dar cu ceva ani in urmă aveam niște probleme cu digestia iar medicul de familie m-a pus în fața următoarei alegeri: iei enzime digestive sau bei iaurt, e același lucru. Problemele le aveam deja de la niște pastile pentru sciatică pe care chiar nu le-am putut evita, așa că am ocolit pastilele și am ales iaurtul. Sub forma unui chefir cu sticle dolofane, sticle vorba vine că sunt din plastic. 






Am tot tăiat partea de jos și țineam in ele mărunțișuri, dar într-o zi m-am gândit să le lipesc între ele că sa le mut mai ușor. Am luat șapte sticluțe decupate, am tăiat un carton și l-am îmbrăcat în hârtie de ambalaj, am îmbrăcat recipientele in sfoară, am pus gips într-unul și am fixat tubul de la staniol (cred) ca mâner și le-am lipit pe toate între ele. Mânerul a primit un capac de sticluță de parfum în vârf sa nu intre praful înăuntru și aveam in plan să decoreze totul cu o panglică dar le-am umplut cu de toate și nu am pus panglică de comoda ce sunt. 

Rezistă bine in timp, cred că de vreo trei ani stă pe birou și e bine mersi.

3 comentarii:

  1. :D Am si eu o floare din aceasta facuta pe acelasi principiu aproape, doar ca din tuburi de la servetele de bucatarie :))) Doar ca ale mele au fost facute ca sa ma joc cu Micul N cand era mic :)))) Si eu am in mijloc un tub mai mare si pe margini unele mai mici.
    Ideea ta e foarte practica - si eu am tot as puse in cutii si nu mai ajung la ele.. :)) Am zis ca anul acesta imi doresc tare mult sa fac o reorganizare... Sper sa si reusesc. Planuri nu imi mai fac ca... mi le dau altii peste cap si efectiv ar insemna sa imi scad moralul. Dar incerc.
    As avea si sticlute... tot de atunci. le transformasem in oameni de zapada (lipise artistul mic niste buline pe ele :))). Mi-e si asa sa le modific. Dar ocupa spatiu mult asa ca, ma tot gandesc sa fotografiez totul si apoi sa reutilizez, probabil ca tot cu ei - in alte proiecte creative mai ... practice - asa ca al tau. :D

    Imi place mult cum ai decorat cu sfoara (eu am cheltuit o gramada din sfoara din ghemul pe care il aveam pe bandajat o teava care tot curge.. pfff )!! Super fain :D

    Puuupici!! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am o gramada de sfoara si natur si alba, de ceva ani de cand inveleam borcane in sfoara. Cred ca as mai avea pentru un raft intreg de borcane :)))
      Imi place sa vad camere organizate in care totul sta in cutii si dupa usi, dar eu daca nu le am la indemana e ca si cum nu le-as avea. Dezordonata de cand ma stiu, deh!
      Planuri... pfff nici sa nu aud, si ale mele sunt date peste cap de diverse lucruri pe care nu le pot controla eu.

      Ștergere
  2. Ader si eu la clubul dezordonaților. Planuri de reorgaizare am mereu, tot ce reușesc e să debarasez camera puand totul în cutii de-a valma în speranța că le voi organiza, sorta si aseza să le am aproape cele necesare. Problema majoră e că se tot schimbă necesarul ala si asa ajung iar sa fac o cutie cu de toate.
    Foarte practic acest mini organizator. Tot ce am reusit eu de genul e o cutie in care imi tin ceva unelte folosite mai des (lipici, pistol de lipit, cutter, creioane)

    RăspundețiȘtergere