30 mai 2023

Copacii mitosi

 Recunosc ca nu am auzit niciodata despre Lorax si copacii mitosi pana cand nu am citit tema provocarilor verzi din aceasta saptamana. Am vizionat filmul vechi si trailerul celui nou si, nu stiu de ce, mi se pare ca nu au prea multe in comun, ca de obicei cand se fac remake-uri. Oricum, mi-a placut foarte mult filmul original. La ce probleme trateaza, nu ii pot spune vechi, e foarte actual 


Am incercat sa reproduc doi copacei, dar nu am avut materiale potrivite ca sa aiba si aspectul acela de puf din desene. Dintre tot ce aveam prin casa, cel mai mult se apropiau de idee penele din cele doua pungulite cumparate acum cativa ani ca sa... nu stiu ce. Serios, eu de fapt nu sunt fan pene, nu dintr-astea cel putin, mi-au placut culorile lor si de aceea le-am cumparat, dar le-am folosit doar pe cele mov la un bradut de Craciun. De la rama pentru puzzle mi-au ramas doua bete de hartie care au si niste dungulite, exact ca si copacii pufosi, asa ca le-am folosit pentru trunchiuri. 




I-am fotografiat din nou in fata unuia dintre fundalurile mele sifonate 🤣 dar de data asta am cautat efectul, si mi-a placut cum a iesit fotografia fara blitz. Din cauza luminii puternice verdele a devenit aproape gri, si imi aminteste de aspectul habitatului copacilor dupa dezastrul ecologic. 


Ca sa nu raman cu finalul intr-o nota trista, am dat si cu blitzul si acum se vad mai bine notele calde, a inverzit iarba in jurul copacilor. 


Ma gandesc totusi la finalul desenului animat, de 51 de ani avertismentele par sa nu fie auzite de cei care ar trebui sa le auda. Se distruge o zona, brusc devin toti ecologisti si se lauda ca reimpaduresc si protejeaza zona, dar e mult mai mica decat ce a fost distrus, si oricum se muta in alta parte si distrug acolo nestanjeniti o alta zona. Dupa ce o epuizeaza revin la mascarada cu ecologia si o iau de la capat. 


8 comentarii:

  1. doi copacei exotici, turcoaz (culoarea mea preferata) si pink (culoare foarte moderna). Ar trebui sa mai faci unul, cu puf alb sau albastru sau... hm, nu stiu, dar sa fie numar fara sot acolo la tine in vaza ♥
    Imi place mult poza fara blitz, este foarte reusita! Intreg proiectul este reusit, felicitari!

    ☺mie mi-ar fi placut asa ceva, ca prelungitor pentru pix. Ma rog, nu prelungitor inspre partea cu care se scrie ci spre partea din sud, sa ma gâdil pe barbie, când ma gândesc ce sa astern pe coala ♥☺Hahaha, eu cu stolul meu☺☺☺

    Te pup. Si înca o data LA MULTI ANI!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Numai daca mai fac unul combinat, ca nu mai am alte culori de pene. Si brusc imi dau seama ca nici mingi de polistiren nu mai am, dar nu-i stres, abia cand ai zis tu am realizat ca e numar cu sot, insa nu ma deranjeaza acest aspect.
      Se gasesc asemenea creioane, cu un puf in capat, din ceva blanita artificiala.
      Multumesc pentru urari, pupici!

      Ștergere
  2. Nu stiam nici eu filmuletul, insa copaceii sunt simpatici foc! Ma gandesc si la pamatufurile de sters praful... Nu vazusem pene in forma asta. Ce am eu, nu cred ca ar merge. Fain i-ai conceput. Felicitari!
    Noapte buna! Pupici!😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar seamănă cu pămătufurile 😃. Aveam penele de mult cumpărate, cele turcoaz sunt mici și se potrivesc foarte bine, din celelalte a trebuit să tai la greu că erau prea lungi. Am văzut tot felul de punguțe cu pene de vânzare în ultimă vreme, și colorate și natur.

      Ștergere
  3. Sunt absolut superbi - ce idee faina ai avut!! Imi plac tare mult! :D
    Si penele arata superb montate asa! Foarte realist!
    Acum sper sa reusesc sa misc si eu ceva la proiectul meu (apropo... dar nu iti zic, ca o sa vezi cand ii aduc pe blog - sper sa ma lasa K sa ii termin... haha)
    Felicitari!!! 🎉🎉🎉🧡

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că îți plac, am improvizat. Abia aștept să văd ce faci!

      Ștergere
  4. Nu am vizionat tot filmulețul, doar o parte din cel vechi. O idee bună cea cu fugii de a crea efectul de ciufulici al copăceior Lorax. Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe mine m-au prins filmul, și mi-a plăcut și muzica. De obicei eu trag sonorul la minim, sechele de la muncă, dar acum am dat mai tare.

      Ștergere