14 mai 2023

Mini-tablouri din timbre

 Codruța a "pictat" un tablou zilele acestea, portretul unei fete cu o coroniță din flori. I-a ieșit foarte bine, a și semnat tabloul, cu pseudonim, evident, s-a inspirat din imaginea de pe timbrul de mai jos. 


A căutat și o ramă pe măsură, a găsit una potrivită printre ramele făcute din rășină într-o matriță din silicon și acum are un tablou numai bun de agățat pe perete. De fapt încă nu are montată o agățătoare dar nu e grabă că încă nu are nici peretele, suntem în stadiul de adunat obiecte și pe urmă facem rost de cameră. 


Până o să aibă o cameră disponibilă Codruța s-a instalat în photo-box să își facă o fotografie cu tabloul. Din păcate și cutia asta e destul de mică și încape în ea doar stând pe jos, încă nu ne descurcam suficient de bine cu spațiul sa se poată așeza și ea mai comod.  




Tocmai mi-a atras atenția să nu uit să înscriu postarea la provocările verzi din această săptămână.

Ah, da, și mi-a mai șoptit că mai are un tablou confecționat dintr-un timbru (am dat-o de gol) doar că mi-a adus aminte târziu de el și nu s-a mai fotografiat și cu aceasta, deja era ocupată cu altceva.



12 comentarii:

  1. foarte interesante tablourile... Nu am inteles bine, Codruta a realizat acel tablou lipind bucatele de timbredin diverse culori, pana a obtinut portretul fetei cu coronita?
    Rama din silicon... asa ceva mi-ar trebui si mie, dar mult mai mare, ovalul are diagonalele de 30 si 4 cm. Inca nu am gasit o metoda ca fac rame, tablourilor mele ovale... Ma mai gandesc ☺
    O duminica seara cat mai placuta! si creativa! ;-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost o gluma, pur si simplu am decupat oval imaginea de pe doua timbre care reprezentau tablouri.
      Matrite pentru rame se gasesc toate marimile si toate formele, trebuie numai sa cauti.

      Ștergere
    2. aha! Eu imi amintesc ca am avut candva prin clasa a VIII-a cred, tema la desen, un tablou realizat din taieturi din reviste colorate. Mie mi-a iesit foarte bine, am facut un portret de fata, cu parul in vânt. Am avut tabloul la expozitie... dar au trecut patruzeci si... de ani! hahaha... parca a fost ieri!

      Ștergere
    3. ah da, si Codruta... ma gandeam ca ai o fiica sau nepotica... De unde si numele papusii ☺

      Ștergere
    4. Nu, eu nu am copii. E doar un nume cu rezonanță "verde"

      Ștergere
  2. Imi plac tare mult ramele pe care le-ai facut - iar cele doua timbre alese ca tablouri - scuze ca inspiratie pentru tablourile Codrutei (😁) sunt superbe.
    Cand eram mica imi placea tare mult sa colectionez timbre. Imi amintesc ca primisem de la bunici si aveam intr-un plic o micuta colectie de timbre plimbate. Am si un clasor - stiu unde este, dar nu am acces la el :))). Acela este in principal cu timbre noi, de colectie. Realizat de parinti. Cand ajung la el, o sa fac poze.
    Nu am sigur astfel de timbre - poate ne povestesti despre ele, sunt foarte frumoase.
    imi place mult proiectul tau - chiar ma gandeam daca va face cineva tablouri :D Hihi.
    Pup cu drag!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt timbre banale,erau cu sutele in plicuri. Eu am 7 clasoare, am adunat foarte multe timbre, și am rămas cu câteva sute de dubluri chiar dacă am dat foarte multe. Din unele aveam zeci de exemplare identice. De aici se poate vedea și valoarea lor, foarte scăzută. Dar unele au imagini frumoase și pot fi folosite in alte scopuri.

      Ștergere
  3. Arata minunat! Cred ca ar fi frumoase si ca brose. Nu am experimentat ceva cu rasina. E un subiect necunoscut mie.
    Felicitari Codrutei. E foarte vioaie! Si ne invioreaza si pe noi!
    Pupici si o saptamana inspirata! 😘❤️




    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact la asta m-am gândit, probam să văd cum ar merge.

      Ștergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce timbre frumoase! Nu aș fi putut să le decupez, nu m-ar fi lăsat inima!
    O idee minunată cu mini tablourile, ramele sunt foarte interesante și drăguțe! Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai am încă și alte exemplare și nu le vrea nimeni, am oferit in stânga și în dreapta de-a lungul anilor și mă tem că au ajuns la gunoi. Mai bine așa decât aruncate, valoarea comercială e zero, sunt timbre cu producție de masă destinate exclusiv pentru hobby.

      Ștergere