14 aprilie 2024

Decorațiune iepuraș

 Pentru tema "la indigo" a transformarilor creative ale lunii aprilie am ales iepurasul cu interiorul decupat. Am vrut sa incerc si noul cutter pentru taiat cercuri, dar am putit taia cu el doar exteriorul cercului mare pentru ca nici nu am vrut sa fac iepurasul foarte mare si nici nu aveam la indemana suficient carton. Am folosit ambalajul in care am primit o carte, am decupat doua cercuri separate din care unul cu urechi si le-am prins intre ele cu banda adeziva. Am decupat si interiorul urechilor, dar dupa ce m-am tot chinuit cu ata am ales sa le infasor in intregime. Ata, evident din eternul stoc de ghemulete, ultimele doua floricele din lemn de la Rux si o floare yo-yo lucrata mai demult dintr-o camasa de matase, decorata cu un nasture chiar de la respectiva camasa. 


Iepurasul are si o agatatoare dintr-un fir de matase albastra, dar este atat de fin ca se vede destul de greu.



10 comentarii:

  1. Ce faaaain!Maine apare si indigo-ul meu :D. Abia astept sa fac pozele pentru ca proiectele deja exista :D.
    Acum mai am doua de rezolvat :O. Si ma tot fatai dupa materia prima.. tremura tot ce e de carton prin casa :)))) Cum ma vad cum se ascund. Pfff.. Neseriozitate maxima.
    Imi place mult cum ti-a iesit. ce idee buna cu orechile - chiar deosebit!! :D
    Ahhhh si ustensila aceea - o am si eu si tot am zis ca o sa o inaugurez. am amanat insa din cauza de obiecte contondente si nah.. mai greut acum.

    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pffff, așa și la mine cu cartoanele! Firul in care am înfășurat cercurile este un gri care bate ușor spre mov deschis în lumină, tot înfășuram și mă gândeam la Posey 🤣🤣🤣. Abia aștept să văd ce ai făcut tu, ești foarte inventivă și nonconformistă!
      Ustensila este foarte buna pentru tăiat baze de coronițe, dar lama este foarte mică și nu taie complet cartonul mai gros.

      Ștergere
  2. tare dragalas iepurasul tau! O idee foarte buna, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  3. absolut minunat. Imi place mult acest model și recunosc că mă tenta și pe mine acest model doar că am deja unul, plus că mi s-a pus pata pe tricotinul ală și acum parcă nu mai văd nimic altceva decât tricotin. Felicitări pentru realizare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, deci o să vedem un iepuraș făcut din șnur? Sună interesant.

      Ștergere
  4. Interesantă interpretarea ta! Îmi place cum a ieșit! Iepurașul meu este la uscat, am ales să-l pictez cu acrilice! Felicitări pentru lucrare! Weekend plăcut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acrilicele mele udă prea tare hârtia, așa că evit să le folosesc pe cartonul ondulat, nu cred că ar rezista.

      Ștergere
  5. Îmi place cum arata! 😍 In stil asemănător am lucrat și eu unul!
    Am aflat ceva nou! Habar nu aveam că există cutter pentru a "tăia in cerc". 😊
    Tare-i drăgălaș! 💗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să mă fi văzut cum studiam cutterul in magazin, și eu am văzut pentru prima dată și nu aveam idee cum se folosește.

      Ștergere