22 aprilie 2024

Felicitarea călătoare

 Deja sunt două săptămâni de când a ajuns la mine (călătorind alte două săptămâni deși trebuia să fie adusă priotar de poștă) felicitarea călătoare de la Mihaela. Și alături de ea mici cadouri care mi-au înveselit ziua. Nu-i așa că floarea are o nuanță superbă de albastru? 


Felicitarea a fost cu adevărat o revelație, și faptul că am ținut pentru prima dată în mână o felicitare cusută (in afara celei făcute de mine) m-a făcut să înțeleg unele dintre greșelile pe care le-am făcut. In primul rând ața mult prea groasă 😀. Iar mărțișoarele sunt așa de frumoase și oarecum romantice, bune de purtat și ca broșă, și că brățară. 

4 comentarii:

  1. Ai dreptate cu revelatia. Este unul din subiectele pe lista de dorinte! Iar culoarea aia imi place maxim. Am un tub cu acrilic, oarecum in nuanta, un bleu-vernil.
    Minunate bucuriile de la Niko! Sa te bucuri de ele si sa te inspire! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  2. Superba surpriza :). Imi plac mult genul acesta de felicitari sau proiecte string-art. Eu am un balon colorat cusut - mini tablou, primit in dar. E fantastic.
    Dar stai linistita apropo de timp - inca nu am scris despre felicitarea primita 🙄. Insa urmeaza foarte curand :D
    Superba si floricica si celelalte suprize foarte dragalase.
    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere