23 aprilie 2024

Felicitare cusuta cu palmieri

 Ocean ne-a promis ca ne trimite o felicitare si s-a tinut de cuvant. Din tarile alea calde si insulare si minunate prin care a fost ne-a trimis o felicitare cu un peisaj local: soare, mare, palmieri, o barcuta... Am primit-o cu mare drag si mi-am imaginat ca sunt si eu acolo, ca a trecut valul acesta prelungit de frig si ploi care sta deasupra noastra de o saptamana si jumatate. 




Cum in fotografie vad mai bine defectele decat pe obiectul real, am identificat cateva impunsaturi gresite. Oricum, am mai invatat cate ceva si urmatoarea o sa fie mai usor de facut! Am cusut liber pentru ca am folosit o imagine de pe internet dar nu am avut un tutorial, asa ca am facut impunsaturile cum am crezut eu de cuviinta. 

Postarea participa la penultima tema "Sapte dintr-o lovitura" a provocarilor verzi. Sper sa reusesc sa vin la timp si cu ultima tema, odata cu intoarcerea acasa a lui Ocean. 

2 comentarii:

  1. Mie mi se pare perfecta! Mi-a placut mult ideea si liniile aparent simple, care creaza un peisaj atat de complex si imbietor.
    Ii multumim mult lui Ocean si tin pumnii sa ajunga la timp, poate si cu ceva caldura si soare.
    La noi azi a plouat si chiar se simtea un aer rece, cand am deschis gemuletul la bucatarie... am inteles insa ca s-ar indrepta vremea pana de Florii. Vom vedea.

    Sa stii ca si eu cos liber si fac mult mai multe impunsaturi gresite (cel putin la tine nu am observat nimic sa sara in ochi.. poate daca ma uit cu lupa.. haha).

    Pupici cu drag :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa că este îmbietor peisajul? 😀 Aseară când lucram la felicitare (două ore a durat totul) stăteam cu geamul întredeschis și ascultam sunetul ploii, eram singură acasă, se însera și era o liniște desăvârșită. A fost foarte relaxat, m-am gândit când am terminat că am invocat eu soarele, dar la mine când nu plouă este foarte multă gălăgie.

      Ștergere