7 mai 2024

Coroniță de Paști

 Pentru tema simboluri pascale a provocărilor verzi am decorat o coroniță. Aveam două coronițe din nuielușe și cârcei de vie, cel puțin așa mi se pare, cumpărate de mulți ani dintr-un sh, și una dintre ele a reușit în sfârșit să fie decorată. 


Am lipit pe ea niște oușoare din polistiren, câteva pene și o floare yoyo care rămăsese desperecheată, iar în rest am folosit din materialele rămase din iarnă, din cele trimise de Mihaela. Și anume, o floare din coji de fistic cu o mărgea din șiragul roșu, care culmea se potrivește perfect cu perluta cusută pe floarea de mătase, două fire de hârtie colorată din care am improvizat ghirlande, și cât mai aveam din ața verde a mers perfect ca agățătoare, pusă în două. 


Ocean a studiat-o, a gasit-o ciudată, prea mică pentru mine, prea mare pentru ea, și s-a întins pe jos să o studieze în întregime.



11 comentarii:

  1. Foarte dragalasa 😍
    Eu am una in marime naturala 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oarecum naturală este și asta, dar potrivită pentru agățat în casă, nu pe ușă. Nici nu am cum pe ușă, așa că este ok. Este prima coroniță de Paști pe care o fac și prima pe care o am, nu prea am avut decorațiuni pentru această sărbătoare în afară de ouă și coșulețe.

      Ștergere
  2. Mică-mare nu prea contează. Important e cat de frumoasă este și ce frumos se aliniază toate elementele sale. Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  3. Coronite de acest gen nu am facut niciodata! Mi-ai facut pofta! E foarte dragalasa. Recunosc ca as atarna-o de lampa din plafon. Cam asa mi se intampla...
    Poate ne spui ce idei noi a avut Ocean, ca e prea atenta!
    O luna mai inspirata!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu este o idee rea nici atarnatul de lampă, dar ar trebui să mă uit la ea cu capul dat pe spate 🤣🤣🤣🤣🤣

      Ștergere
  4. Asta inseamna ca e perfecta pentru amandoua :D
    Dimensiunile s-au intalnit cumva la „mijloc”.
    Imi place mult cum ti-a iesit coronita. Tare dragalasa este!
    Si lui Ocean ii place mult :). Daca se straduieste sa poate cuibari printre pufi... saaaau ii faci si ei o coronita plina de puf in care sa se legene cand vrea sa priveasca totul de la inaltime. Hihih.
    Pupici cu drag :)

    pa: ouale par reale :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O coroniță numai din n pene pufoase, uite o idee buna!
      Ouăle sunt din polistiren și le-am luat gata decorate.

      Ștergere
  5. Este drăgută coronita ta! Un ornament pascal foarte reusit, care nu e nici mare, nici mic...hihi

    RăspundețiȘtergere