19 octombrie 2024

Cățelușul adoptat - Dovlecel

 Poate nu este cel mai potrivit nume pentru un cățeluș, dar se cerea singur, cățelușul având hăinuțe portocalii. Știu că nu am lucrat prea mult la această temă a provocărilor verzi, dar poate mă iertați dacă vă arăt un cățeluș drăgălaș. Cățelușul este adoptat la propriu, a fost găsit orfan pe stradă. A fost adoptat rapid de Ocean și Ilincuta, toate fetițele se bucură când primesc un partener de joacă. Eu i-am lucrat doar o pernuță roz-portocaliu, de culoarea dovlecilor roz, pe care să se odihnească după reprizele de joacă. 


Serile de octombrie încep devreme, așa că după o repriză bună de alergat s-au așezat toți trei să se odihnească, fetele, cam ciufulite, direct pe jos, ar Dovlecel pe pernuța lui, la lumina unei lumânări (mă tem că nu este curent electric in pădure). 

Un comentariu:

  1. Vorba ta: "adoptat la propriu". 😊 E drăgălaș. Mi se pare mie sau are un fel cască?! Își merită răsfățul, iar Ilincuta și Ocean vor avea mare grija sa nu-i lipsească. 😊 Jucandu-se cu mititelul era de așteptat să-și ciufulească părul 😃
    💗

    RăspundețiȘtergere