13 octombrie 2024

Lumânare din tub de hârtie

 Saptamana aceasta la transformarile creative cerinta a fost copierea unei lumanari. Am folosit o parte dintr-un tub de la staniol, cu capetele acoperite cu cate un cerc din carton Am lipit cercurile in interiorul tubului, sa nu fie vizibile. Am format "turturii" de ceara, un pic cam multi, cu pistolul cu silicon, si am vopsit totul cu acrilic alb. Dupa uscare am continuat cu un strat de acrilic roz, deschis la culoare si cu aspect cretat, peste care am decorat cu o spirala aproximativa trasata cu un marker argintiu. Peste aceasta vopsea markerul nu merge grozav, asa ca linia pare trasa cu creionul, cel putin in fotografie. Flacara este un manunchi de cabluri galbene si rosii, prinse intre ele cu sarma de cupru si fixate cu un strop de silicon. 



Un comentariu:

  1. Imi place creatia ta. Si foarte mult aspectul cretat de care ziceai. Nu ma gandisem la
    fire de electrice. Sunt o alegere chiar practica.
    Felicitari, Pompilia! O saptamana linistita!❤️😘

    RăspundețiȘtergere