8 noiembrie 2018

Candela dintr-un borcan vechi


Un borcan (nu borcanel, e destul de mare) transformat in candela. Imi plac foarte mult borcanele astea vechi fara filet, se preteaza mult mai bine la decorat. Nu o sa insist pe materialele folosite, dar toate sunt luate de la ceva/de pe ceva, deci iarasi am ceva in intregime reciclat (de borcanul in sine nu mai vorbesc, a gazduit diferite conserve ani la rand cand borcanele cu filet erau un lux de neinchipuit acum). O mentiune pentru danteluta, e neagra cu irizatii aurii din fabricatie, nu am dat cu vopsea sau altceva peste ea.  

2 comentarii:

  1. Ce frumos a iesit!!:) Asta mic e cu siguranta un borcanel fericit :))
    Imi place mult combinatia dantela sfoara!!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e sfoara, e un fir matasos si gros de culoare auriu-bejuliu, bate catre nuanta alamei. Am gasit o bluzita noua dar cu defecte la 1 leu :) si am desirat-o pentru ca mi-a placut foarte mult firul. Cu acelasi fir am lucrat si coronita din postarea anterioara.
      A, si e un borcanoi fericit :)

      Ștergere